duminică, 17 mai 2015

Salata de varza cu maioneza.

Daca tot e primavara si bucatareala mea e plina de verdeturi,de cruditati.
Nu stiu daca ati incercat salata de varza cu maioneza,dar va spun eu ca e tare gustoasa si usor de preparat.Ce-i drept am avut nevoie si de ceva ajutoare,asa ca i-am spus gainutei sa-mi faca un ou albastru si lui Mark sa-mi razuiasca o jumatate de varza.Au fost promti si iata ce am pregatit...

Apoi am pus putina sare pe varza
si m-am apucat de maioneza.Aici totul a fost simplu...am pus


oul,o lingurita de mustar,un praf de sare si uleiul (300 ml) in blender,le-am blenduit putin si mi-a iesit o maioneza pufoasa ,pufoasa...
Am adaugat in maioneza marar si ceapa verde si o ceapa mica,am mai dat 2-3 motoare,apoi am stors varza,le-am amestecat cu putin piper


si gata,pe felia de paine cu ea.
.
Pofta buna!

...

4 comentarii:

  1. hmmmmm ce pofta mi-ai facut! a mai ramas ceva n castron? :)
    pup draga mea, multumesc pentru reteta - o voi prepara saptamâna ce vine.

    RăspundețiȘtergere
  2. bine mai arata, gustoasa trebuie sa mai fi fost! :))
    cred ca stiu ce voi prepara in w-end :)
    eu am o reteta de maioneza mai usora, am inlocuit oul cu laptele...este absolut delicioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello. Your works is Superb.
    Greetings from Japan. ruma

    RăspundețiȘtergere