vineri, 31 iulie 2015

Zilele Remetei

Sambata si duminica remetenii se intalnesc din nou sa-si petreaca,sa-si vorbeasca sa se simt bine.
O sa avem sport,teatru pentru copii,muzica populara (tineri talentati din sat sau din zona)muzica usoara,concerte ale unor interpreti consacrati din Romania sau Ungaria,dansuri populare,dar si dansuri de societate sau moderne.
Gulasul n-o sa lipseasca nici anul acesta! Nici micii si berea.:))

Duminica ,sportul o sa scoata din noi oboseala si o sa arda niste calorii deoarece mici si mari,fete sau baieti ,sau batrani vor avea sansa sa joace fotbal sau volei,sau doar sa stea la umbra si sa faca galerie sau sa vorbeasca cu prietenii.
Iata si programelul:



Uite cum incep eu luna august,ca luna iulie am incheiat-o  asa cum mi-am dorit...am deja un studentel .:)
Cine are chef sa vina la Remetea SA VINA la CHEF! :))

6 comentarii:

  1. Sunt și zilele comunei mele natale ! Felicitări pentru student !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:))
      Sper ca petrecerea a fost faina si pe la voi!

      Ștergere
  2. voie buna si clipe de neuitat sa aveti! pupici si îmbratisari din Bavaria ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamana trecuta m-am intalnit din nou cu colegii de liceu(au trecut deja 25 de ani ...) ,iar o colega a ajuns taman din Bavaria ta draga.
      Locuieste acolo de cativa ani.Imi povestea cat e de frumos!
      Pupici!

      Ștergere
  3. Nu este discriminare?
    Văd că ficele sunt omise... :)
    *
    Câmpul cu flori este pe un munte unde accesul nu este permis decât unei mașini cu ecuson: moștenitorul celor care de câteva sute de ani dețin terenul în proprietate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Am omis doar tinerii,care au fost cu sutele...

      Inseamna ca si tu te-ai transformat in gandacel de ai putut privi florile atat de aproape.:))

      Ștergere