joi, 31 octombrie 2013

Dovlecei si fantomite...

El este papusoiul mesterit de Mark si de mine pentru expozitia de maine la concursul de la scoala...
 
desenul cu care va participa Mark la un alt concurs,tot maine...
dovlecelul cioplit tot de Mark pentru a pazi pizza pe care am pregatit-o impreuna:)...
pizza in forma de dovlecei...
si in sfarsit fantomitele de pe tricoul cu care maine va merge Teddy la scoala:))
 
Bucurati-va de sarbatoare cei ce sarbatoriti,aprindeti o candela cei ce va amintiti de oameni dragi plecati de langa voi...
 

13 comentarii:

  1. Trick 'r Treat?! Trick 'r Treat?! :))))
    ce simpatice sunt toate! imi place si fantomita, si dovleacul si desenul si tricoul, dar... mai ales sandwich-urile îmi plac enorm! ce idee faina! Va pup
    Happy Halloween!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au avut fiecare parte de castig...Mini pizza a trecut ca painea calda:).,desenul a castigat concursul:),dovlecelul deja e hrana pentru gaini,tricoul e la locul lui in dulap,iar papusoiul este inca mandru printer celelalte exponate pe holul scolii.
      Pupici!

      Ștergere
  2. Te pup, esti grozava!
    Toate sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce haios este tricoul! :))
    iar paznicul, ce să mai zic... ca un zmeu! :)
    o zi minunată, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tricoul e desenat de fosta mea colega,educatoarea de anul trecut.
      E foarte talentata si plina de idei.
      Frumoase zile de toamna iti doresc!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase sunt toate, imi place aceasta sarbatoare cu dovlecei, fantomite, si costume!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-e draga mai ales cand ii vad pe copii cu cata bucurie o pregatesc.

      Ștergere
  5. Ati sarbatorit din plin, Angi :)
    Sub toate formele. Fain!
    Am ajuns asa de greu... m-au impiedicat niste fantome si tasta "A" care nu stiu ce are :(
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca a fost din plin!
      Am ramas fara baterii la aparatul foto ,atatea evenimente s-au petrecut vineri la scoala.:)
      Pupici!

      Ștergere
  6. He, he, he. :) :) Imi place paznicul cel fioros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Paznicul a fost transformat din dovlecelul gasit de tine la Remetea.:))

      Ștergere