miercuri, 17 septembrie 2014

M.F.C. Toamna se numara in

mii de petale micute colorate...












dovleci...


mere...



rosii,,,



Carmen are si ea numaratoarea ei de toamna.:)


32 de comentarii:

  1. Ce frumos !!!
    Tăt toamna-i cea mai faină,puteți voi tăț' să zâceți ce vreți

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place toamna,dar nu-mi place ploaia mocaneasca.:))

      Ștergere
  2. florile toamnei... minunate! ca şi roadele ei!
    foarte frumoase foto grafii ai aloes astăzi şi potrivite sezonului!
    seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună seara ! Mai avem puțin și mai încheem o MFC. Să ai o noapte liniștită și faină, cu vise plăcute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa aveti parte de o saptamana rodnica!
      Nepoteiilor tai le doresc multe satisfactii in acest an scolar.

      Ștergere
  4. ai ce numara toamna asta, nu gluma :)
    frumusete si belsug, bune alegeri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Are un maistru gradinar...sotului mei tare-i place sa misune printre flori si legume sau fructe.:)

      Ștergere
  6. Vaaaai ce minunatii! La asa familie frumoasa, asa gradina frumoasa! :-) pupici
    O toamna minunata sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  7. ZECI de mii de petale ...:) Faină toamna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Norocul meu e ca nu trebuie sa-i scot din portofel.:))

      As da faliment la cate consum zilnic...

      Ștergere
  9. o droaie de minunății acolo la voi! ”raiul” fotografului
    spor în toate cele bune să aveți! bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  10. O saptamana frumoasa sa ai, draga mea. Pupici si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai degraba a fost una grea,dar multumesc de gandul bun.
      Pupici!

      Ștergere
  11. Si mie imi place toamna cel mai mult, dar in prima ei jumatate.
    Imi placea acasa sa merg la padure sa vad cum s-a schimbat padurea in culori.
    Frumoase poznele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De atunci,toamna si-a colorat si mai frumos imprejurimile.
      Ciresii par facliile padurii...
      E chiar foarte frumoasa natura!

      Ștergere
  12. Este aproape o luna de cand tu nu mai apari pe aici... sper ca totul e ok. Pupici si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si zile grele(a murit mama lui Sorin,soacra mea,fiind rau bolnava in ultima ei luna de viata) ,zile pline de tot felul de activitati,atat cu scoala cat si cu ansamblul din Remetea.
      Imi mai trebuie oleaca de timp si revin printre voi cu forte proaspete.
      Pupici si numai bine!!!

      Ștergere
    2. Dumnezeu sa o odihneasca! Voua sanatate si putere, sa va repuneti viata pe fagas... E nevoie de timp, ca durerile sa se potoleasca. Te îmbratisez. Gânduri bune pentru toata familia ♥

      Ștergere
    3. Multumesc mult Carmen de gandul bun!

      Ștergere
  13. Răspunsuri
    1. Si culorile se aduna mai departe in ploi minunate de toamna...

      Ștergere