joi, 4 septembrie 2014

Bucatareala;)

Desi nu am inca baietii acasa, mancare tot trebuie sa fac zilnic pentru ca mai suntem 4 persoane abonate la cantina mea.:)
Nu fac mare caz din gatit deoarece lui Sorin ii plac foarte mult verdeturile si legumele asa ca dimineata ,pana imi beau cafeaua ,fac o inspectie prin gradina ,adun cate ceva si imi vine cate o idee...
Azi ,pe langa o ciorba de legume am facut clatite cu dovlecel.
Sunt minunate!!!Sunt si usor de pregatit! Merita sa incercati!
Asa mi-au iesit si mie,poate chiar mai bune ca niciuna n-a mai ramas.:))
Ingrediente:
  • 2 oua,
  • 1 cana apa minerala ( bere, lapte),
  • 1 dovlecel potrivit de mare,
  • 2-3 linguri ulei,
  • marar, patrunjel, sare, piper,
  • 1 cana faina, cascaval ras.Clatite cu dovlecei
Cum se prepara clatite cu dovlecei:
  • Dovlecelul se curata de coaja, se rade, se aseaza intr-o strecuratoare, se presara cu sare si se lasa sa se scurga foarte bine de suc, presand bine si cu mana.
  • Se bat ouale cu sare si piper, se adauga apa minerala, uleiul si faina.
  • Se amesteca bine sa se uniformizeze compozitia.
  • La sfarsit se adauga dovlecelul si verdeata tocata marunt.
  • Se lasa aluatul la frigider pentru 20-25 minute.
  • Se prajesc apoi clatitele pana se rumenesc pe ambele parti.
  • Cat sunt inca fierbinti, clatitele se umplu cu cascaval ras,
    apoi se ruleaza sau se impacheteaza in forma de plic.
  • Clatite cu dovlecei sunt foarte bune servite atat calde cat si reci.
Am adaptat putin reteta originala,deoarece eu aveam deja in frigider dovlecelul pregatit pentru a-l face pane,asa ca in loc sa rad dovlecelul ,feliile le-am taiat cubulete mici.
Nici cascaval n-am pus foarte mult,dar am mai adaugat cubulete de sunca presata.
A iesit ceva de s-au lins pe degete...din nou:))

11 comentarii:

  1. eu ce sa fac acum? inghit in sec, asta fac:))
    imi plac clatitele, recunosc dar fac rar pentru ca nu am rabdare sa fac clatita dupa clatita mai ales ca eu le fac si el le mananca :))
    oricum, delicioase imagini! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coace-le si tu in secret!:))

      Pupici si un sfarsit de saptamana pe placul vostru va doresc!

      Ștergere
  2. Arata foarte bine si cred ca si gustul e pe masura. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o.k este suficient cât se coace cu ..clătita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am facut clatite cu multe, dar la dovlecei nu m-am gandit nicicum! Arata grozav! Eu pun in ele sunculita taiata marunt cu ceva branza dulce, le infasor, le asez in tava, rad cascaval si pun bulion si le dau la cuptor.

    RăspundețiȘtergere