miercuri, 27 august 2014

M.F.C. Miresme de munte...

in camara mea.:)

merisoare

afine

zmeura

mure

coarne

macese

Carmen ne-a strans la un loc,asa ca poftiti la sanatate curata!

O sa-ti tulburam oleaca linistea in doi.:))



24 de comentarii:

  1. Ca nu mai stiu de unde sa fac rost de sticle si borcane...

    RăspundețiȘtergere
  2. delicioase fructe, minunate arome! esti grozava, draga mea! harnicuta ca o furnica :) Cu camara plina! pupici
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camara chiar ca-i plina,dar imi vin acusi "greierasii" acasa si va incepe sa se goleasca.:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu mai am,asa ca a trebuit sa cumpar,ca in fiecare an.

      Practic ,atunci cand dau prietenilor delicatesele din camara nu le pot cere borcanele inapoi.:)
      Ramane o vesnica problema...

      Ștergere
  4. Bună întâlnire la sfârșirul MFC !
    Să ai parte de o noapte frumoasă și liniștită, demnă de un sfârșit de vară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,Liviu!
      Nici nu mi-am dat seama ce repede a trecut noaptea .la cat am fost de obosita.:)

      Ștergere
  5. Vai ce ne faci tu noua! :-) Mi-ai facut asa o pofta de fructe proaspete de padure!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tot am muntele si padurea aproape,atunci profit din plin.
      Va dau si voua!::)

      Ștergere
  6. Bună Angi!
    O cură de vitamine nu strică niciodată,sunt
    superbe pozele!
    Zi frumoasă îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar place sa le pot avea tot timpul proaspete!!
      Pupici si noapte buna!

      Ștergere
  7. Ce apetisant e! Belșug de culoare și vitamine! Fac bine și numai privindu-le!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai reusit sa aduni pentru la iarna?! Foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vitaminele naturale sunt de 1000 de ori mai bune decat cele sintetice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea acasa nu am sucuri,consumam numai fructe si siropuri...

      Ștergere
  10. Ce multe bunătăți, le doresc pe toate....hmmmmm! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci acum e momentul sa-ti petreci sfarsitul de saptamana la munte!:)

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Postarea asta a fost doar ca sa te fac sa te gandesti la bunatati!:))
      Le-am pus deja in borcane saptamana trecuta.:)

      Ștergere