miercuri, 3 august 2011

Miercurea fara cuvinte


26 de comentarii:

  1. Noa serbus. Hărnicuţa face treabă bună.

    RăspundețiȘtergere
  2. cine-i mogâldeata? doamne ce scumpete!
    Si acolo în ceaun ce fierbe! hmmmmm... ce dor mi-e de o tocanita de cartofi la jar!
    Happy WW! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e,abbilbal,tocmai toaca ceapa pentru gulas:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Mogaldeata e mana dreapta a bucatarului:),Carmen.Pana noi scoatem din gradina cele necasare gulasului din ceaun,ea manca de mare zor ceapa verde.Era ca un boboc de rata,care atunci cand rupe un fir de iarba cade in fund.Asa patea si ea,dar tot nu renunta:).
    La cati am fost in jurul ceaunului nu mult a mai ramas din el:).

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo, atrgataore prima poza! Ce scumpic e omuletul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pare atenta si plina de intensitate....un copilas dulce.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sărut mâna ANGI !
    La noi în genul acesta se face ciorba de peşte şi tot aşa cu scumpe mogâldeţe ce dau importanţă evenimentului .

    O zi frumaosă ţie şi una plină de idei micuţei mogâldeţe !

    RăspundețiȘtergere
  8. Credeam că pregătești bulionul pentru iarnă, Angi!
    Ieri, mai peste tot, s-a muncit cu spor!!
    p.s. tu ai avut ajutoare serioase, după cum se vede!!

    RăspundețiȘtergere
  9. SoriN are dreptate ,asa se face ciorba de peşte la noi cei de langa Dunare.O zi asa cum iti doresti Sa ti creasca mare copilasul

    RăspundețiȘtergere
  10. mmm..buna trebuie sa fie mancarea la ceaun..si scumpic ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cel mai bun gust are ciorba facuta astfel! Si mai ales, cu un asa ajutor...:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa o imagine te lasa fara cuvinte,Napocel,chiar daca e virtuala.
    De omul(eata) nici eu n-am cuvinte.Vorbesc imaginile.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Se invartea in jurul nostru,Irina M,si incerca sa faca si ea treaba,in felul ei.:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sincer,Sorin,ciorba de peste la ceaun am mancat o singura data,dar nu in Romania,cu pestele din Delta:(,ci in Ungaria,cu peste din Dunare:).A fost tare gustoasa!!!parca si acum ii simt gustul.
    Nici gulasul nostru nu e mai prejos!!!
    Treaba merge struna oriunde numai daca in jurul nostru se invart "mogaldete" simpatice.As vrea eu sa fie a mea,eu nu am decat "mogaldeti":))

    RăspundețiȘtergere
  15. Gina,sincer ,ieri asta am si facut aproape toata ziua,bulion,castraveti la murat,ardei iuti:).De aceea n-am ajuns decat seara tarziu,sa mai prind o "miercure fara cuvinte".
    Dar de ce sunt bune camarile?Sa scoti la iveala bunatati cand ai nevoie!:)
    Asa am facut si eu,am scos din "camara" calculatorului imagini traite la inceputul verii.

    Ajutorul nostru e aceasi curioasa(http://13angi.blogspot.com/2011/07/o-palarie.html)care incerca palariile dansatorilor mei.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cand ajung la Dunare,Iulisa,nu beau apa tulbura:) ci comand o ciorba de peste,mult prea mult laudata.

    Multumesc pentru urare in numale mamicii care are acest ajutor de nadejde.Ale mele ajutoare sunt olecuta mai mari si mai..."masculine":)

    RăspundețiȘtergere
  17. fly2sky,daca ti-e asa de pofta da o fuga sambata la Remetea(Bihor) unde se tin "Zilele satului",iar ceaunul in care se va face Gulasul de sarbatoare, are cam 200 l.:)

    RăspundețiȘtergere
  18. "Ajutorul" a inceput degustarea gulasului inca din gradina,Teodora:),iar restul mancatorilor au umplut rapid orice loc unde puteau sa-si puna farfuria,iar ceaunul s-a golit repede.Cel mai incantat a fost "bucatarul sef",gazda noastra.:)

    RăspundețiȘtergere
  19. credeam ca te-ai apucat de zacusca deja, apoi am citit comentariile, deci e gulas!
    parca iese o boare placuta din monitor...

    RăspundețiȘtergere
  20. Ceaunul....... repetitie pentru sambata- duminica?
    Un sfarsit de saptamana frumos sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  21. acuşi mă pun în maşină cu o oală în braţe :)))
    ce poftă-mi făcuşi

    RăspundețiȘtergere
  22. Zacusca olecuta mai spre toamna ,Printe.:)Boarea de gulas sigur ti-a facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  23. Si cel de sambata s-a terminat,Marcu:)),asa multi pofticiosi au fost:).
    Tu n-ai trecut pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
  24. Uite ce bine faceai daca apareai cu oala in brate sambata,Cella.Te saturai nu numai cu privirea:)).

    RăspundețiȘtergere
  25. Altă miercuri!!
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/ipostaze.html

    RăspundețiȘtergere
  26. Au cam sarit peste mine saptamanile,nu numai miercurile ,Gina.

    RăspundețiȘtergere