joi, 10 februarie 2011

Noul model-Kalocsa






Daca unii oameni isi aleg,acum ca vine primavara modele de freze,masini,pantofi sa fie la moda,eu caut modele de costume populare pentru dansul care e pe rol.Nu va fi deloc usor de data asta!Daca pana acum ,pentru cele 5 dansuri invatate, am reusit sa "rezolv" cele 5 costumatii,de data asta ma apuca groaza! cum voi reusi sa fac aceasta costumatie pentru toate fetele din trupa de dans,7 la numar?!
Daca ma uit la poze,sunt superbe si toate sunt diferite cu bluzitele,vestutele si sorturile brodate manual.Eu n-am cum sa fac acest lucru ,si totusi,pana in aprilie,pe cand e inchiderea de an,acesta va fi unul din dansurile prezentate,deci acesta e costumul popular.
Nici baietii nu scapa,numai cu ei e putin mai usor,doar camasa trebuie brodata.

Voi incepe un sfarsit de saptamana din plin...vine instructorul din Szeged,iar sambata si duminica voi dansa non stop;)...Luni s-o lasa cu febra musculara...,dar voi avea front de lucru..coregrafii

18 comentarii:

  1. jaaaaaj ador acest tip de broderie...de mica imi doresc o IE asa....m-ai dat gata!!!!
    Sa ai un sfarsit de saptamana superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ai succes în aceasta grozava și frumoasa ÎNTREPRINDERE! bafta și SPOR LA MUNCA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase podoabe, Angi, pe costume, asteptam urmarea acestui post!

    RăspundețiȘtergere
  4. Musai înfiinţat şi-un atelier de broderie.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi,
    Sunt minunate! Iar tu ești extraordinară!
    Când „ vin ” în căsuța ta, îmi înflorește inima!!!
    Mult succes!!
    p.s.
    Mult roșu! Vine mărțișorul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e Judy ,si mie-mi plac aceste broderii.Sunt superbe,mai ales ca fiecare costum are modele proprii.Practic fiecare persoana ar trebui sa-si brodeze singura ia,numai ca ale mele fete n-au asa indemanare,cel putin cand e vorba de brodat,asa ca voi recurge la ...masinarii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vezi,Ionele,fiecare face ce simte ca-i place mai mult:tu brodezi cuvinte,eu ii:).Important e ca finalul e la fel de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Urmarea,Irina,mai are de asteptat,fiindca pe langa superbele costume mai trebuie sa invatam si coregrafia dansului din acea zona-Kalocsa(Ungaria).Finalul il avem doar prin mai.Atunci,noi cei din trupa Keknefelejcs(Floare de nu-ma -uita) cantam si dansam si in aceste frumoase costume populare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate o sa fie si asa ceva,Steluta!Nu e o idee rea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar sunt frumoase aceste costume,Gina!Abia acum inteleg ca sunt abia la inceputul drumului,dupa 11 ani de activitate extrascolara:) de genul asta,ca fac eu multe altele).
    Rosu-culoarea pasiunii,iar acest popor chiar pune pasiune chiar in dans si muzica.
    Vine martisorul cu viteza.Eu astept sa vina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tu care esti asa de harnicuta,treci la treaba si fa-i printesei unul!
    Glumeam si eu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne !!!Ce minunatie!!E absolut uimitor!!

    Felicitari pentru aceasta postare!

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt sigura Irina ca-ti place,deoarece si tu ai creatii uimitor de frumoase!

    RăspundețiȘtergere