miercuri, 13 iulie 2011

Un drum nou!



Marti am aflat cu mare bucurie ca al meu Tudor isi poate continua drumul spre care s-a aventurat in viata.A intrat la liceu,la sectia dorita.Doamna diriginta,cand am vorbit cu ea,mi-a spus razand ca poate sa se apuce sa citeasca ...a intrat la filo.Putini baieti se aventureaza spre aceasta sectie,dar placerile lui sunt cele...umane:).

Incepe vara sa se lase linistita si peste mine.A trecut si hopul asta cu bine!:)

Eu ce am fost mai strsata,deoarece ,Teddy,la aflarea rezultatului mi-a spus tare linistit(asa e felul lui,mai calm:)..."ti-am spus mami,ca intru!"

Acum,pentru el incep cei mai frumosi ani.

Va trebui sa veghez din umbra ca sa-si poata indeplini si visul viitorului sau.

Doamne ajuta!

36 de comentarii:

  1. Cât mă bucur pentru voi, copii frumoși , cu suflete cât lumea!!
    Să fie într-un ceas bun, Angi!!
    Să vă bucurați mereu și să vi se împlinească toate gândurile bune!!
    Să trăiești, mămică dragă!
    Să trăiești , băiatul ei!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prin cate emotii mai am de trecut ,Gina!
    Multumesc pentru caldura si frumusetea vorbelor tale!
    Esti asa de aproape(sufleteste) de mine,de noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Eu am avut anul trecut emotiile acestea...stiu cum este.Vacanta de vis va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. He, ţi-a spus el, şi n-ai crezut.:)))
    Vacanţa ştiu că e aşa cum şi-o doreşte.
    Felicitări încă o dată.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucura mult ca l-ai incurajat sa-si urmeze dorintele si inclinatiile :) Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce fecior frumos ai!!! Felicitari si multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum incepem si noi sa avem,mai degraba sa am vacanta de vara,ca Teddy era sigur ca nu poate rata clasa cu...multe fete:)),Elite.

    Cand treci cu gasca pe la noi??

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate ca trebuie sa avem mai multa incredere in copiii nostri,Steluta:)),dar si sa stam mereu in umbra lor sa-i punem la treaba.
    De vacanta dorita,fara cuvinte.E asa cum le place!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. La randul meu,fly2sky,la varsta lui mi-am urmat drumul dorit,iar parintii m-au sprijinit,acum e randul meu sa fiu doar sprijin pentru visul lui.In rest,sa faca ceea ce simte ca i-ar place mai mult in viata!Asa va avea si satisfactii sufletesti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Angi,asa il simt si eu,tare frumos;),ca doar e al meu.
    Multumim de gandurile bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitari! in sfarsit poate sa se bucure si el de vara

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari! Sa aiba note cat mai mari si sa stranga cat mai multe amintiri frumoase din liceu!

    RăspundețiȘtergere
  13. El s-a bucurat de vacanta de cum a iesit de la examenul de la mate,si a fost convins ca ia o nota buna.La romana se astepta la ceva mai mult,dar totul e bine cand se termina cu bine!Eu m-am stresat putin:),poate ca orice parinte,pana n-am avut certitudinea ca e asa cum si-a dorit,Sophie.Acum am si eu parte de vara mai linistita,din acest punct de vedere.:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumim Catrinel.Acum e acum!
    Are datoria sa faca bine,sau mai bine zis foarte bine ceea ce-i place.De acum incepe sa-si cladeasca drumul in viata.Sper ca va intelege acest lucru.
    Cat despre anii de liceu...sper sa aibe cele mai frumoase amintiri peste ani,cel putin eu asa le am:).
    Vacanta placuta voua!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sărut mâna Angi !

    Felicitări ! şi drum bun în viaţă ! E mare lucru să faci ce vrei şi nu ce se cere . Totul va fi doar plăcere şi satisfacţie .

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitări,Angi!Felicitări lui Tudor în primul rând și apoi și ție!
    Succes tânărului și mai departe și îi doresc să-și împlinească toate visele în viață!

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos baiat ai! sa-ti traiasca si sa aveti parte numai de bucurii si succese! Felicitari pentru reusita la examen, din suflet URA!
    Sanatosi sa ramâneti si veti putea rezolva totul! Filologie-istorie este o alegere excelenta si, cu tine "dirijând" un pic din umbra, drumul lui Tudor va fi cu siguranta ascendent.

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitări și mult SUCCES! Să-i fie noul drum presărat cu împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  19. Să citească şi să fie atent peste 4 ani...

    RăspundețiȘtergere
  20. Asa gandesc si eu,Sorine,de aceea imi indrum copiii,nu numai pe ai mei personali,ci si pe cei pe care ii educ,sa faca in viata,pe cat se poate,ceea ce le place mai mult.Asa nu vor simti ca muncesc degeaba.Asa am fost si eu educata si nu-mi pare rau.
    Poate gandind asa vor creste altfel de generatii.

    RăspundețiȘtergere
  21. Visul lui e la inceput de drum,se-cret,un drum nu tocmai usor,dar daca-i place atunci pot si eu sa rasuflu un pic sau sa stau mai departe,cel putin din toamna, la marginea careului si sa-l indrum.

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumusetea vine din suflet,Carmen,iar feciorasul meu il are mare,mare de tot.:)E chiar baiatul meu frumos!:)
    Acum filologia se imparte cu jurnalismul sau cu engleza.Ei vor face si una si alta intensiv.Nu stiu ce viitor i-ar oferi jurnalismul ,dar limbile straine sunt tot mai cautate.El vrea mai departe sa dea la drept.Nici aici nu e chiar roz viata,dar daca asta e visul lui,il voi sprijini atat cat imi sta in putere.
    Ai mare dreptate,sanatosi sa fim ca restul mai vedem noi!
    Ma incanta bucuria ta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumim,mult de tot,Sara!:)
    Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. Exact astea au fost si vorbele mele ,dupa ce am aflat rezultatul,Cataline:).
    Patru ani trec cat ai clipi...apoi incepe urcusul spre vis.

    RăspundețiȘtergere
  25. Felicitari! Sa va traiasca! Drumul sa-i fie neted si cu multe reusite!

    RăspundețiȘtergere
  26. Anii de liceu nimeni nu îi poate compensa. Să se bucure de ei şi să citească cât mai mult :).

    RăspundețiȘtergere
  27. Daca si-a ales acest drum,nu prea mai are ce face,nu,Mircea?!:)
    De anii de liceu cine nu-si aduce aminte cu placere?Pacat ca trec prea repede!

    RăspundețiȘtergere
  28. Felicitari, mult succes si multa sanatate! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Multumim,Teodora!
    Azi am terminat cu ultima semnatura pusa pe cererea de inscriere.Din toamna iar e boboc:)).

    RăspundețiȘtergere
  30. ei, da' ce mandrete ai!
    mult noroc in continuare!
    Am si eu la anul , doua dintr-o lovitura: Fata termina liceul si merge la facultate, baiatul la liceu...

    RăspundețiȘtergere
  31. Doamne ajuta x2,Cleo!
    Ai grija cum iti dozezi emotiile!Sa ramana pentru fiecare:)...sa stii ca-s constructive!

    RăspundețiȘtergere