miercuri, 27 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte...

Un strop de vara de acasa:).






21 de comentarii:

  1. Happy WW! :) flori frumoase... culori si parfumuri de sezon. Dar, de ce sunt fotografiile asa ca prin aburi? erau zori de zi?
    PS: nu stiu de ce ai probleme la înscriere! te-am înscris eu... Nici saptamâna trecuta nu ai putu, nu-i asa? Oare ce o fi?!
    Sa ai o zi minunata! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărut mâna Angi
    Frumos periplul prin grădina ta , ţi-a înflorit tot blogul !

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunati sunt stropii tai de vara!

    RăspundețiȘtergere
  4. angi,flori și flori în plină vară,pentru ochi o desfătare!Ce colecție frumoasă ai adunat.Felicitări!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Le place la/cu mine ,acasa,Sophie:).

    RăspundețiȘtergere
  6. rokssana,florile au farmecul lor aparte.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. O fi avand fotograful probleme tehnice,Carmen:).Imi place sa fac poze florilor mele,apoi fac comparatii cu cele de anul trecut.Sincer,anul acesta sunt mult mai frumoase.

    Multumesc pentru ajutor;).Nu stiu de ce nu vrea cursorul sa stea in casuta sa ma pot inscrie .

    RăspundețiȘtergere
  8. Dupa ploile de saptamana aceasta,parca stralucesc,SoriN.Sunt mult mai vesele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Teodora,acesti stropi imi desfata privirile,dar si ma pun la lucru:).
    Mare ajutor am de la jumatatea mea.Si el iubeste mult florile,asa ca ,zilnic e printre ele ca o albinuta.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Singura hiba la colectia mea Se-cret,e ca toamna totul se pierde(aproape totul),iar primavara o apuc de la capat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate flori/Cum se numeste floarea din prima fotografie?
    Multumesc.
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Angi:

    O simfonie de parfum si culoare...cele mai linistitoare momente la care ma pot gandi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Este una din preferatele mele,chiar daca inca nu-si avea culoarea petalelor in totalitate roz,Tudor.Se numeste hortenzie si are un secretmare de tot,isi imbraca culoarea rochitei in functie de sol.Daca solul e acid atunci e roz,iar daca-i bazic devine movie sau albasta.
    Lucrul acesta-l stiu de la sora mea care la baza e profa de fizica-chimie,chiar daca acum nu mai profeseaza aceasta meserie,din pacate pentru copiii care ar fi invatat multe de la ea.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Atat cat imi lasa timpul,le admir,dimineata,peste zi ,iar seara e int-adevar o sin fonie de culori si mires,e.Chiar acum cand scriu,cateva vecine admira parculetul din fata casei,iar comentariile sunt la superlativ:)).Sorinul meu uda niste muscate si schimba pareri.:)
    Asta-i viata de la tara!

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina.M pentru tine am scris comentariul de mai sus,cu greseli cu tot:).Prea erau laudate florile mele,asa ca atentia mi-a fost atrasa :).

    RăspundețiȘtergere