miercuri, 24 aprilie 2013

Miercurea fara cuvinte...Curioasa

La Carmen avem tot timpul ceva de vazut in zilele de miercuri.

28 de comentarii:

  1. Splendida! Ce poate face iluzia optica?! :))
    pup, zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma tot minunez de cate ori am ocazia sa mai "cotrobaiesc" prin asemenea imagini.
      Noapte linistita!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mi-e draga cat de atent si cu frica priveste "orasul" de sub ea.:))
      Noapte senina!

      Ștergere
  3. Splendid. N-am avut nici o dată ocazia să văd de aproape asemenea lucrări.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aproape nici eu n-am vazut,dar am vazut cum se realizeaza.
      Talentati acesti artisti!
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Foarte interesanta poza. Nu prea imi dau seama cum e facuta. E modificata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o pictura cu multe aplicatii din geometrie.:)
      Totul e plan,doar ca iluzia optica face diferenta.:)
      Noapte buna!

      Ștergere
  5. o prapastie...plana :)) Foarte faine imaginile acestea 3d!
    happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa ceva.:))
      Micuta da farmec iluziei.
      Parca sta sus pe o cladire.:))
      Happy WW si tie!

      Ștergere
  6. Excelenta realizare si de efect!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca as da nas in nas cu asa ceva,cred ca instinctual as ocoli-o.:))
      Noapte buna!

      Ștergere
  7. Să ai o noapte liniştită şi ziua de mâine să-ţi fie frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Si ziua de maine tot asa mi-o doresc,daca se poate.
      Seara buna!

      Ștergere
  8. Ma tot intreb daca fiind in fata unei astfel de lucrari de arta urbana ai chiar senzatia de adancime si oarecare ameteala data de aceasta :) Ar fi chiar grozav sa vad asa ceva. O invidiez pe cea mica. Pacat ca ea nu stie mare lucru despre ceea ce vede...
    O noapte buna, Angi draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut filmulete in care oamenii chiar ocoleau unele picturi 3D crezand ca sunt reale.
      Ma gandesc ca o sa ai ocazia sa vezi asa ceva mai repede decat mine.La noi sunt reale unele denivelari,hauri,ape...:)
      Noapte buna!

      Ștergere
  9. Mare `răpastia” !
    Mă uimesc întotdeauna imaginile acestea !
    Mă pot uita și le pot admira la nesfârșit !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiam la care sa ma opresc,dar vazand-o pe cea mica cum priveste de curioasa si in acelasi timp cu frica m-am hotarat sa raman la aceasta imagine.
      Asa senzatie am si eu in fata acestor imagini...privesc la nesfarsit.:)
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  10. Bună Angi!
    Superbă poza!
    O zi faină să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt talentati acesti oameni.Ne fac sa credem ca asemenea picturi pot deveni realitati.:)
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  11. Chiar talentati cei care au facut chestia asta. E o iluzie de nota 100!

    RăspundețiȘtergere
  12. Amețitoare imaginea pentru copil! :D O seară plăcută. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si pentru mine tot asa ar fi.:))
      Mi-e frica de inaltimi.
      Seara frumoasa!

      Ștergere

  13. Hello, angi.

     Your work is embraced in your gentleness.
     Sharing a moment of peace.
     It is a joy for all.

     Your heart warm message in the cold.
     I always give mind of thanks to you.

    Greeting.
    Have a good weekend. From Japan, ruma❃

    RăspundețiȘtergere
  14. Thank you !
    Greeting for Romania!:)

    RăspundețiȘtergere