duminică, 24 iulie 2011

O palarie...

mult prea mare,pentru un om atat de mic.:)

E fetita gazdei noastre de la pensiunea"Boglarka" unde am fost cazati in timpul festivalului folcloric din Vasvar(Ungaria).Pe ea cel mai mult au fascinat-o,nu baietii ci...palariile:)).

Locul acesta e o alta Ungarie,dar nici nu-i de mirare cand te gandesti ce esti la un pas de Austria.Dansatorii mei au fost uimiti de asemanarea acelor meleaguri cu cele de acasa.Au convenit ca,desi drumul a fost destul de lung,a meritat sa merge,sa dansam si sa cucerim si publicul acelor locuri.

Daca totul merge bine,in toamna sau poate le anu' vom ajunge chiar la Viena cu dansurile noastre.

Pana atunci ne-om aduce aminte de acele zile frumoase de inceput de luna iulie.

Alte povesti in imagini pe saptamana viitoare!

18 comentarii:

  1. Ce scumpica e!:*
    Mult succes in tot ceea ce faci!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata,Iulisa!
    O saptamana cat se poate de buna!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand vine vorba de copii ,Teodora,toti sunt niste scumpici.
    Sa fie!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) si nici nu ne dam seama cat de repede,Catalin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Apai,nu stiu ce-iplace mai mult,verdele sau rosu,abbilbal.Ceva o atrage:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa palarie! Iar copilul, o minune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Angi, pune un filmulet cu dansurile voastre, macar unul, daca ai...aici, la blog. Mi-ar placea sa vad.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ionele,palaria a atras barbatul din tine,iar copilul...taticul.:))
    Bine te-am regasit!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sophie,poate se va face politician:),numai aia poarta palarii mult prea mari pentru capul lor.:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sărut mâna Angi !
    Felicitări ţie , vouă , pentru ceea ce faceţi şi cum faceţi !

    Simpatică foc pustoiaica !

    RăspundețiȘtergere
  11. Cleo,in dreapta ,pe blogul meu,este la feedjit,nu ma uita,iar sub el un clip.De fapt suntem noi,anul trecut,intr-un spectacol chiar la Remetea,jud.Bihor,localitatea unde activeaza aceasta formatie.Ne numim Keknefelejcs(floare de nu-ma-uita).
    Acolo avem un dans si jumatate din cele 5 invatate:).Asa am reusit sa-l pun.
    Daca dai clik pe el se vede toata imaginea.
    Spune ce parere ai despre amatori ca noi?!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pe langa imensa munca depusa,Sorine,mai am si o satisfactie:imi place ceea ce fac,imi place sa lucrez cu omul,dar la modul artistic:).Cel mai mult imi plac cei mici.Ei chiar fac din suflet aceste activitati deloc usoare.A dansa nu e usor,dar e o placere!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce simpatică fetiță!!
    Ce idee minunată, Angi!

    Dacă vezi asta, ce vei spune?

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/compensari.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Copiii ne dau idei,Gina.

    Ce pot spune?Un bai nu vine niciodata singur!:)

    RăspundețiȘtergere