miercuri, 25 mai 2016

M.F.C.Cai albi putere...

Pe placul lui Mark... de aici si pe placul meu... de aici Calin ne-a provocat!:))

24 de comentarii:

  1. Moaaamă, ce aaalb! :) O mulţime de cai (albi) putere sub capota aceea! :) Şi câtă frumuseţe la acest unic cal (alb) putere (de seducţie). :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul e furios,cel putin cand te uiti in "ochii" lui,al doilea e...frumos.:)

      Ștergere
  2. Ah, calul este superb! Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place mult cel adevărat!
    O zi minunată îți doresc,Angi!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie îmi plac ambele, dar totuși mi-e frică de cal, că nu-l pot stăpâni ca pe o mașină! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Masina, ca masina, dar calul...
    Superb cum e surprinsa miscarea!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iniferent de culoare...caii sunt cai !(cu putere cu tot).
      Seara frumosa!

      Ștergere
  6. Oau. Ce mai cai! Ce mai putere! Și cât de ALB.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De alegeai verdele atunci numai bine puteam zice..."cai verzi pe pereti":))
      Asa a ramas doar...Mogaldeata.:)

      Ștergere
  7. Pozele sunt faine amandoua, la fel ca modelele. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lu Mark i-a fost mai greu sa-si aleaga modelul.:)
      Eu am mers direct.:)

      Ștergere
  8. răsărit -
    cai albi nechează
    la marginea de început a luminii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apus-
      roti salbatice urla
      lumina lasa in urma intunericul.

      Ștergere
  9. Angi, și pe placul meu este calul alb, mai mult decât mașina albă...

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum nu am carnet, aleg al doilea cal...putere :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nici nu trebuie sa ne punem centura.:))
      Nici eu nu am carnet,dar nu-i bai.;)

      Ștergere
  11. Ultimul este mai ieftin și consumă mai puțin... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru fiecare picior cate o capita de fan ,pe iarna...:)

      Ștergere