marți, 24 mai 2011

Miercurea fara cuvinte...





34 de comentarii:

  1. Zău ce frumoși sunt nuferii!Nu am văzut de multă vreme!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Priviţi! cetatea verde se mişcă, se deschide.
    O mândră copiliţă apare, iese, râde
    Şi lunecă... Deodată, rotunzi şi albiori,
    Apar la foc de soare doi nuferi plutitori.



    Flori de nufăr
    de Vasile Alecsandri

    RăspundețiȘtergere
  3. nuferi am vazut prima data in delta. erau albi si se imbinau cu razele soarelui intr-o dupa amiaza perfecta
    acum la tine sunt rosii si sunt potriviti pt o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. o mare de nuferi! frumooooos!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumosi... Din pacate nu am vazut in realitate, dar deocamdata ma multumesc cu fotografiile :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, imi amintesc aesti nuferi, i-am vazut in realitate, sunt superbi si sunt unicat in tara, sunt rari in lume, cres desupra apei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos! Flori si fotografii as privi la nesfarsit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nuferi roz? Văd prima oară, Angi!!

    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/05/cand-obosite-pleoapele-se-inchid.html

    RăspundețiȘtergere
  9. n-am vazut in realitate niciodata...elegante flori

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumusete de nuferi! Unde sunt..si eu as vrea sa-i vad :)

    RăspundețiȘtergere
  11. frumosi si inca ocrotiti de lege. sper sa ramana asa cat mai mult timp. happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  12. Angi ,sărut mâna !
    Frumos ca de obicei la tine "acasă" . Nuferi roşii ? La noi am văzut doar albi. Să stai acolo doar să îi priveşti ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Angi eu nu vad fotografiile. Ieri am crezu ca e ceva cu netul, dar nici azi nu le vad. Din cate inteleg de la ceilalti prieteni ai blogului tau, ai postat fotografii cu nuferi. Recunosc, admir aceste flori, au o gratie aparte.
    Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  14. :(
    sarut'mana, angi.
    Eu nu pot vedea fotografiile.
    :(
    Sanatate si voie buna la voi, oameni frumosi.
    mai trec pe'aici, poate reusesc sa vad si eu ilustratiile.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt niste minuni pe care le pot admira destul de des,se-cret,fiind nuferii din Baile Felix, statiunea care e destul de aproape de Oradea,doar 9km.

    RăspundețiȘtergere
  16. Iulisa,ai gasit exact versurile cele mai potrivite.
    Multumesc de completare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Indiferent de culoare,nuferii sunt o splendoare,tu26dor.Acestia cresc in apele termale a statiunii baile Felix,iar la numai cativa km ,la Baile 1 Mai,cresc nuferi galbeni.

    RăspundețiȘtergere
  18. Asa si e in fiecare an acest loc,Carmen...o mare de nuferi,iar printre tulpinile lor inoata linistiti pestisori rosii si broscute testoase:).

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca treci prin Bihor,nu ezita sa te opresti la Baile Felix,atat petru apele termale,cat si pentru aceste frumuseti,Lillee.

    RăspundețiȘtergere
  20. Oricand si cu multa placere,abbilbal:).

    RăspundețiȘtergere
  21. Lumi Ro,sunt de acord cu tine,acesti nuferi sunt superbi!

    RăspundețiȘtergere
  22. Priviti in realitate te poti pierde in frumusetea lor,Minoki.

    RăspundețiȘtergere
  23. Intotdeauna natura ne surprinde,Gina,acum surpriza fiind placuta!;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Parca sunt niste domnisoare de la balul ce se da in cinstea unui print.Care mai de care mai gatita.Isi ridica capul cat mai sus si arunca priviri semete,rokssana.

    RăspundețiȘtergere
  25. fly2sky,sunt nuferii de la Baile Felix.Anul acesta nu m-am oprit inca pe acolo ,dar cred ca incep sa infloreasca.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nimic nu e mai frumos decat sa vezi nuferi roz infloriti la poalele unei paduri umbroase,Escu

    RăspundețiȘtergere
  27. Practic sunt nuferi roz,SoriN.Sunt diferiti de cei pe care ii cunoastem din imagini sau tv. Sunt o specie foarte rara,iar norocul bihorenilor e ca le place si lor sa se balaceasca in apele caldute de prin bai,asa ca au ramas sa infloreasca si pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi pare sincer rau,Costin,ca nu poti vedea imaginile.Nu sunt fotografiati de mine,dar exista in jud.Bihor baile cu apa termala,Baile Felix,care le-a adoptat in totalitate.Infloresc atat de frumos in fiecare vara!

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu inteleg din ce cauza nu poti vedea fotografiile,AndreiraduM,dar poate ca maine vei reusi.Sunt nuferi roz,inforiti in toata splendoarea lor la Baile Felix.

    RăspundețiȘtergere
  30. Cat de frumosi sunt nuferii, cred ca a fost o adevarata placere sa stai sa ii pozezi. Noroc ca au fost cumintei! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Ba mai mult,chiar se intind sa la fac poze,Irina.

    RăspundețiȘtergere
  32. Sunt foarte frumosi si gingasi! Imi place unghiul din care e facuta a doua fotografie! O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  33. Asa sunt nuferii,Oana,indiferent de culoare te cuceresc cu frumusetea lor.

    RăspundețiȘtergere