vineri, 3 august 2012

Fetele mele...

Simplitate si frumusete





Acestea sunt 6 dintre fetele Ansamblului de  Dansuri Populare Keknefelejcs,din Remetea.Sunt simple si frumoase.Cel putin asa le vad eu cu ochi de mama.Pot spune ca sunt ale mele.:)Suntem impreuna de 10 ani.Acum sunt mari si-mi sunt tare dragi.
Toate isi vad frumos de scoala,dar sunt si foarte talentate:
Renata,a terminat facultatea ,specializarea geografie-franceza.Acum isi face si masteratul.
Melinda,a terminat anul doi,specializarea asistenta medicala.
Izabella,a terminat clasa a XI si este eleva la Lic.Ped.din Beius.Vrea sa devina educatoare.In ea imi pun speranta ca va duce munca inceputa de mine mai departe.:)Stie acest lucru si se srtaduieste sa invete cat mai multe lucruri.
Beatrix ,a terminat si ea clasa a XI,profil economic.
Ingrid,mezina trupei mari si sprijinul mare intrupa mica.:)Aterminat doar clasa a VI,iar la sfarsitul anului imi spunea necajita ca n-a luat decat premiul al II-lea.I-am zambitsi am incurajat-o ca la anul poate lua si premiul I.
Timea,a terminat anul II la protectia consumatorului.Are bursa.:)
Din lista lipseste ,Andreea,care la randul ei e studenta.
Ma pot mandri cu ele ,deoarece sunt fete frumoase,harnice si talentate.

10 comentarii:

  1. Felicitari Angi, pentru fetele tale
    (6 fete!):), eu stiam ca ai un baiat...!
    Fetele ti-au fost eleve, banuiesc:)
    Sa traiasca toti, sa-ti aduca bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate ,Mariana,nu am fete,numai 2 baieti Tudor(16 ani) si Mark(10 ani jumate).
      Ele fac parte din Ansamblul folcloric pe care-l coordonez.:)
      Sa traiasca toti si sa-mi aduca muuuulte bucurii!
      Un sfarsit de saptamana linistit!

      Ștergere
  2. Frumoase fete!
    Iti dau cu siguranta un minunat sentiment de implinire.
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,aceste fete imi sunt tare dragi,deoarece muncim impreuna de mai bine de 10 ani.Daca azi sunt studente,nu demult erau mititele.:)
      S-au modelat sub ochii mei.
      Weekend placut iti doresc si eu!

      Ștergere
  3. Să-ți trăiască fetele ! Și tu, „mămică dragă„!
    Ce frumos, zău că plâng!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,Gina!

    Numai noi,dascalii,avem noroc la atatia copii frumosi,talentati si harnici!
    De cate ori merg cu ei in deplasari pe langa griji am si nenumarate satisfactii.
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iata ca am aflat oarecum si raspunsul la intrebarea ce ti-am pus la postarea cu HW! :)
    Ce fete frumoase ai in ansamblu! Sunt superbe cu coafurile traditionale si costumele minunat de frumoase. Felicitari! Nu stiam ca esti coordonatoarea unui ansamblu folcloric. E minunat! Te felicit! Sunt convinsa ca ai multe satisfactii.
    Inca o data, happy weekend!
    P.S.- M-am emotionat...mi-au dat lacrimile...amestecate cu zambet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inaintea fiecarui spectacol impletesc parul la cel putin trei fete.Mai am si ajutoare,Meli,Timi si ingrid au si ele man ade aur.:)
      Sincer,munca e imensa,satisfactiile marunte sunt multe,cele de valoare de cateva ori pe an.
      Multumesc pentru frumoasele cuvinte!:)

      Ștergere
  6. Ce fete frumoase.Sa-ti traiasca,si sa aveti parte de multe realizari.

    RăspundețiȘtergere