luni, 15 octombrie 2012

Buchetel de toamna







Pe 2 noiembrie am initiat impreuna cu d-soara mea educatoare un proiect ,"Balul toamnei",in care am cuprins toate scolile din comuna.Noi vom fi gazdele,asa ca pentru bal avem nevoie de buchetele pentru domnisoare.:)Tot atunci vom face si "Carnavalul de Halloween".Fiecare scoala va participa cu ceva specific acestui frumos anotimp.Noi ne vom transforma si in mici actori.:)
Azi am facut primul buchetel din frunze de vie,flori uscate pe care le voi inlocui cu marar uscat si ardei iute.Iata ce a iesit:

Maine fiecare copil isi va face propriul buchetel!
Mai am multe de facut,dar cum iese cate ceva,cum va arat!

12 comentarii:

  1. original buchet,originale idei...
    bravo voua,sunteti creativi si asta inseamna in primul rand distractie...
    sper ca vom vedea imigini de la Bal :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Sigur ca va voi arata imagini cu toate creaturile,printii si printesele.
      Pana atunci mai am de lansat si o invitatie scrisa,vad ce forma ii voi da...
      Pana la distractie mai avem mult,mult de muncit,numai ca,asa cum si tu spuneai creativitatea merge mana-n mana cu distractia.

      Ștergere
  2. fain! Se mai putea adauga una sau mai multe ramurele de maciese. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am vrut,numai ca la noi a plouat,asa ca m-am descurcat cu ce am avut sub acoperis:).
      Si la macese m-am gandit:).

      Ștergere
  3. Sarut'mana, Angi!
    Frumoasa initiativa.

    Pup cu drag, o saptamna minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand si astfel de preocupari,copiii adora sa stea la scoala.:)
      Saptamana frumoasa sa i si tu!:)

      Ștergere
  4. Angi, nu-mi vine să cred- mărar, ardei iute?
    Domnișoarele vor strănuta, li se vor strica fardurile!
    M-aș strecura printre musafiri!!

    Petrecere frumoasă vă doresc! și mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am noroc ca suntem la varsta cand fardurile nu sunt pe primul loc.:))

      Sigur ca te-ai simti bine printre atatia copii veseli si frumosi.

      Fiecare copil in rol de gazda,adica cei de la scoala si gradinita noastra vor purta un tricou imprimat de noi cu un dovleac zambaret.
      Cand e gata primul,il si pun la"expozitie'.:)
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  5. Wow! Ce dragute sunt! Si foarte ingenioase :) Felicitari pentru idee!
    Ardeii iuti ii recunoscusem si incercam, privind, sa imi dau seama din ce sunt facute florile de trandafir. Super!
    Sa ne mai arati si alte creatii :)
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trandafirii,in general ,sunt facuti din frunze palmate de platani sauartar,dar pentru ca n-am asa ceva in zona,am improvizat:).Au iesit la fel de frumosi in combinatia verde galbui al frunzelor de vita-de-vie.

      Vreau sa mai fac niste brose pictate pe coji de nuca,jumatati de nuca.:)Nu stiu cum o sa iasa,dar voi incerca acasa inainte de a face si cu copiii.
      Pupici!

      Ștergere
  6. super frumoasa initiativa! cu cat sunt mai intergrati in organizare, copii voi cinstientiza si vor savura petrecerile/evenimentele!
    te pup draga mea. abia astept sa vad fotografii de la baluri :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pregatirile sunt in toi:)).
      Inainte de "balul toamnei" de la scoala,mmai am de organizat,alaturi de trupa de dans de la Remetea"Balul strugurilor".

      Toamna e rodnica pe la noi!

      Ștergere