marți, 8 ianuarie 2013

Miercurea fara cuvinte...SONIA

LA MULTI ANI!!!!












Carmen ne spune sa tacem,dar azi nu pot.
Azi se implinesc 18 ani de cand aceasta frumusete de fata a vazut lumina zilei si i-a ZAMBIT.De atunci ne zambeste in fiecare zi,uite asa de frumos!
A fost primul copil pe care l-am vazut in primele lui o re de viata.Inca de atunci ma uitam la ea ca la o minune.Si azi tot asa mi se pare.:)
Sonia draga sa ne traiesti si sa-ti traiesti viata asa cum iti alegi TU!


38 de comentarii:

  1. sa traiasca,sa fie sanatoasa si norocoasa ca frumoasa este! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ne traiasca,iar noi sa o iubim mai departe asa cum numai o mama(cum esti tu) si o matusa(preferata,cum sunt eu:)) o pot iubi!
    Sa cante muzica!

    Poate trebuia sa pun 18 poze!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani!
    Să vă trăiască și să vă aducă numai bucurii!
    O zi frumoasă vă doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand era mai mica,stand noi fetele de vorba,sora mea,eu si ea,despre nurorile pe care le vom avea,i s-a facut mila de noi:) si a promis ca atunci cand vom imbatrani o sa aiba e grija de noi.
      Apai ea creste,noroc sa mai aiba!

      Ștergere
  4. Este un adevarat fotomodel!
    Ii urez multa sanatate, succes, realizari frumoase în viata si noroc!
    Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu adevarat e o fata frumoasa.Seamana mult cu mama ei,sora-mea mai mare.:)
      Multumesc de urari!

      Ștergere
    2. LMA si-aci Soniei si-un buchetel de edelweiss, floarea zodiei noastre...;-) Confirm ca seamana cu mamanu' ei!:-) Lots of hugs&xoxoxo, Mélanie

      Ștergere
    3. Sunteti tare gingase si cutezatoare in acelasi timp,voi cu buchetelul vostru cu tot.
      :))Parul il are mai frumos Sonia!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumim!
      Chiar e o super/soni(a)c,la cat ii place sa colinde lumea.:)

      Ștergere
  6. La mulţi ani prinţesei. Să trăiască în linişte şi pace alături de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand era mica ii spuneam Oaca(era o mica broscuta:)),acum asa ii spun si eu ca e o Printesa cu zambetul mereu pe fata.:)
      Sa ne traiasca!Multumesc!

      Ștergere
  7. La mulţi ani, dragei tale! Să-ţi trăiască şi să-ţi facă numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Sonia mi-e doar nepoata,dar mi-e tare draga.:)
      E fata sorei mele,deci si a mea.:)

      Ștergere
  8. Sa-ti traiasca fetita si sa fie sanatoasa!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea mie sa am si fata pe langa doi baieti.
      Oricum,multumesc de urarile frumoase!

      Ștergere
  9. Superba! La multi ani, Soniei şi celor din jur bucurii nenumarate din partea ei!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura faptul ca frumosul a dominat ziua de azi.
      Multumesc de gandul bun!

      Ștergere
  10. La multi ani Soniei!
    Angi, draga, ai o nepoata superba. Sa fie fericita si sa va aduca doar bucurii! 18 ani e o varsta minunata. Cat regret ca n-o mai am...nu ai idee... :)
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu degeaba e singura nepoata!A adunat tot ce-i mai frumos ,mai bun,mai zambitor.:)

      "Tanar vreau mereu sa fiu..."
      Asa zice si cantecul:).
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  11. La multi ani Soniei!
    Cat de fericita trebuie sa fii, ca mama, Angi! Felicitari, din inima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt o mama fericita,dar mama a doi baieti frumosi.
      Sunt si o matusa fericita,deoarece am o nepoata,Sonia,si inca trei nepoti,unul mai frumos ca celalalt.:)
      Multumesc de gandul bun!

      Ștergere
  12. am scris... oare s-a inregistrat? :( nu se vede...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen,draga mea,nu se vede decat fata ta trista,dar sunt sigura ca ai trimis doar ganduri bune si frumoase in aceasta zi speciala pentru familia mea,in special pentru Sonia care are o varsta de vis.
      Pupici!

      Inainte de sarbatori,in timpul in care eu nu prea am intrat pe blog din cauza multor activitati ce trebuiau duse la bun sfarsit,am avut niste musafiri nepoftiti,dar mai ales nedoriti,asa ca Steluta,sora mea,mama Soniei:),a facut putina"curatenie"si ca
      sa nu mai am surprize mi-a pus toate comentariile la "moderare",asa ca pana nu le vad eu nu pot aparea pe post.
      De aceea nu se vad ca si pana acum.
      Noapte buna sa ai!

      Ștergere
  13. La mulți ani Soni !!!
    Să fii sănătoasă,norocoasă și să-ți iasă totul în viață cum este mai bine !
    Să zâmbești mereu și să n-ai vreme de gânduri!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-i transmit asa cum ai spus!:)
      Suna supeeer!
      "Să zâmbești mereu și să n-ai vreme de gânduri!!!"

      Ștergere
  14. La mulți ani!
    Să vă trăiască și să vă aducă numai bucurii!
    O zi frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani si din partea mea si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sonia!
    Ce nume blând, ca o adiere!
    18 ani! ce minunăție irepetabilă!

    La mulți ani frumoasei zâne albastre, cu multe și mereu noi izbânzi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I se potriveste numele ca o manusa,iar anii...sunt nepretuiti!:)
      Multumesc pentru gandul bun!

      Ștergere
  17. Vaaaai! Ce mare şi frumoasă este! La mulţi ani! Pup-o pe Steluţa! Să-i crească fata maaaare şi să se bucure de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Catrinel:).
      Parca o vad in fata mea,micuta,dar tot cu zambetul larg.:))
      O pup.:)

      Ștergere