luni, 3 iunie 2013

florile verii mele...



Buchetul facut de mine pentru o fata frumoasa care acum a terminat clasa a XII-a .
Printre parintii,bunicii,fratii,profesorii,elevii emotionati am fost si eu partasa la "Ultimul sunet de clopotel" al absolventilor Colegiului  National Avram Iancu-Stei.Am fost invitata in calitate de ...cea care ne-a invatat sa scriem ,sa citim si sa socotim,dar si sa incepem sa fim OAMENI...a spus candva tanara domnisoara de care nu numai parintii au fost mandri,ci si eu.A invatatt intr-o clasa in care din cei 29 de elevi ,28 au terminat cu medii peste 9!
Tot atunci,unul dintre elevii care au terminat cu 10 clasa a XII-a a fost tot al meu.:)).
Parca ii vad in clasa clasa I.Nadia si Alex.Frumosi ,cuminti  ambitiosi.Asa au ramas pana azi si,au aspiratii mari de la viata.
SUCCES VOUA,COPII FRUMOSI!

Fiecare balon e un viitor OM!



6 comentarii:

  1. Ce frumos, niste oameni ce promit sa devina OAMENI! Poti sa fii mandra, ai de ce. Numai bine, Angi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa ma gandesc in fiecare an unde se duce o bucatica din sufletul meu.
      Acum e de bine.:)
      Pupici si seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Ce frumos, Angi!
    De obicei, buchetul este primit. Tu ai ales să fii atipică, pentru că ești o doamnă minunată.
    Felicitări pentru toit ce ești! Iar lor, foștilor tăi pui- La mulți ani, cu multe împliniri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare an are roadele lui.Anul acesta a fost mai bogat.:))
      Imi place sa-i urmaresc pe micutii mugurasi care devin flori si nu spini.:)
      E perioada plina de teste,activitati si excursii,drumetii...
      Timpul parca se scurge intr-un ritm nebun!
      Vine ea si vacanta,numai ca mai am si un curs de terminat,deci munca si iar munca.
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  3. Frumoase flori si frumoasa e mandria dascalului ce-si vede copiii pe care i-a invatat sa inceapa sa fie oameni, gata sa isi ia zborul in viata. :)
    Mama a fost cadru didactic, invatatoare, si stiu perfect ce inseamna aceasta mandrie. :)
    Salutari la inceput de iunie, Angi draga!
    O zi frumoasa si cat mai rodnica sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand nu iese asa cum vrea "dascalul" din mine,gandul imi merge la...Unde am gresit oare?Ce mai trebuia sa fac sa fie bine?
      Noi,invatatorii,punem doar bazele.Mai departe constructia se inalta cu ajutorul tuturor profesorilor,iar finisajul il da viata.
      Pupici!
      Mai trec pe aici cum si cand pot.:(

      Ștergere