duminică, 4 septembrie 2016

Pasiune

Când eram micuță ,colorăm zilnic în cărticele pe care părinții mi le cumpărau,apoi am început să desenez având lângă mine un model greu de egalat ,sora mai mare.Ajunsă la liceu , desenul, pictura, creativitatea au fost de mare preț,deoarece nu erau xeroxuri,nici planșe de cumpărat. La școală desenul a ocupat iar un loc important,orele de predare fiind mult mai plăcute și vesele dandu-le culoare. Ei, acum alături de o prietenă dragă care face prăjituri taaaaare gustoase,indeplinim dorințele copiilor... ornăm după placul lor...Am început cu băieții noștri,iar acum cei mici ,si cei mari au tot felul de preferințe...

15 comentarii:

  1. Ce-mi place primul tort, cel cu vacutele! Bravo voua, torturile pentru copii trebuie sa fie vesele, sa aduca zambetul pe buze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare tort ne face sa zambim,mai ales daca si iese asa cum l-a comandat copilul.:))

      Ștergere
  2. La voi și jocul devine artă!
    Sunteți pasionați. Și harnici.
    Și, ce mai-sunteți frumoși!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca abilitatea de a desena e un mare har, care poate nu e pretuit de ajuns! Acest har sa te insoteasca mereu fie la claviatura, fie cu pensula si mai ales - cu imaginatia...
    Numai bine, cu drag,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea imi dau seama cum se pot orna atat de colorat! Imi pare o adevarata arta sa faci asa ceva. Imi plac mult torturile ornate de voi!

    Seara buna si weekend dupa dorinta!

    RăspundețiȘtergere