joi, 31 martie 2011

Ziua pacalelilor

...pentru copii nu e o zi ca oricare alta.E la fel de importanta ca si Craciunul(pentru colindat),San'Jorjul(pentru udat fete cu apa:) sau Pastele (pentru ciocnit oua rosii).
Cand eram mici tati mai obisnuia sa ne pacaleasca,si intotdeauna ne "prindeam" prea tarziu.
Oare ce-or inventa maine baietii mei?!:)Cati Pacalici voi avea in clasa?
Pe maine mi-am propus sa citim mai multe aventuri al acestui "erou "popular.Maine ne vom distra olecuta.
Va mai aduceti aminte de cineva care a reusit sa va pacaleasca?

18 comentarii:

  1. Pe mine m-a pacalit Pufoasa mea, acum doi ani cred. A venit cu periuta de dinti in mana, cu o fatza necajita si mi-a zis ca i-a scapat periuta de dinti in closet. Eu am fost oripilata nu pentru faptul ca o scapase, ci pentru ca umbla asa dezinvolt cu ea in mana. S-a amuzat copios de fatza pe care am facut-o eu, nu m-am gandit nicio decunda ca e pacaleala. De atunci sunt mai atenta, tin si eu minte cand e 1 aprilie si nu mai cad in capcana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa-mi spui ce pacaleala ti-au tras! :)
    O zi cu multe zâmbete îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Sarut'mana, Angi!
    ... nu-mi mai amintesc daca si cum m-a pacalit cineva, insa ziua aceasta era una speciala in copilarie!
    Imi amintesc doar cum puneam la cale "pacaleli".

    O zi frumoasa, tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. a ajuns sa fie o zi absolut normala ... am imbatranit ... la naiba ..

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru noi este o pacaleală generală în fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere
  6. :)E sugubeata Pufoasa ta,Ina!
    Cred ca si eu as fi picat in plasa si m-as fi alarmat daca baietii ar fi venit cu o asemenea problema!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-au tras nici o pacaleala baietii mei,Carmen.:)Au uitat!?Mark i-a tot pacalit pe colegi cu...scama de pe guler ,apoi cu bobarnacul peste nas.Se amuza copios deoarece i se parea o schema tare depasita si totusi noua!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Copilaria ramane undeva in sufletele noaste,andreiraduM,cu toate "pacalelile "ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca a fost plin de zambete,chiar nu conteaza ziua,Catalin!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu m-am amuzat de glumitele celor mici,Manu,ca si eu am imbatranit...la naiba:).

    RăspundețiȘtergere
  11. Lumea e asa cum este
    Si ca dansa suntem noi!
    Pacalicii umbla liber printre noi,Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Angi,
    Recunosc, o singură dată , acum trei ani, m-au păcălit copiii de la cea mai bună clasă a mea, copii tot unul și unul.
    Îl pedepsisem pe Lucian nu mai știu pentru ce, cu o zi în urmă.am întrebat unde este și mi-au spus că este bolnav.
    Se tot auzeau zgomote pe lângă catedră.
    Pe la jumătatea orei, ușa dulapului s-a deschis și el a ieșit cu niște flori, care i se ofiliseră de tot în brațe..
    Copii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu cat sunt mai mari,cu atat sunt mai inventivi,Gina.:)
    Cu cat sunt mai buni cu atat sunt mai simpatici.
    Cei mici au farmecul lor dezinvolt,in schimb cu cei mari comunicarea (acolo unde se poate:)) e punctul forte.Simpatic Lucian!:)L-ai iertat!?

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine ai poposit,taio,in micuta mea lume!
    Multumesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cine m-a pacalit, n-a ramas nepacalit!
    I-am servit o tocanita de veverita cu lilieci murati de si azi ma tine minte! hi,hi, hi ;-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mama, cat esti de sadica,Liana!
    u n-as indrazni sa te pacalesc.:)Cine stie cu ce "bunatati" m-ai servi?:)

    RăspundețiȘtergere