marți, 5 aprilie 2011

Primul pom...





Se spune ca Omul devine Om daca:planteaza un pom,construieste o casa,are copii.

Mark incepe sa devina Om.:)Si cum munca nu are valoare cand esti singur,repede au venit si prietenii de joaca sa dea o mana de ajutor.:)

La inceput sapa gropi in mijlocul gradinii,fara nici un sens,doar sa stea si el in gradina,dar mai apoi groapa a avut o utilitate,s-a plantat primul prun.

Ziua de sambata a fost mult prea frumoasa,asa ca mai am de spus si maine despre gradinaritul nostru:)
Primavara si-a deschis o fila,iar noi am inceput sa zumzaim prin gradina,dar n-am fost singurii...

20 de comentarii:

  1. Felicitări Om mic!
    Să crești mare sănătos și bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu oameni mici se fac faptele mari ! Vie amintire pentru când va creşte mare. Aşa da !

    Să creşti mare si harnic !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim,se-cret!:)
    Sper sa mancam si prune intr-o zi!Fac si o placinta,sau gomboti cu prune:)..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si cand vor creste mari,SoriN, s-ar stange si la un paharel de palinca de prune;),si atunci vor putea sa-si aminteasca cum au plantat ei prunul:).
    Sincer, placinta le-as oferi cu mare placere,numai prune sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să-l fotografiaţi şi peste câţiva ani, însă să nu aşteptaţi să plouă...
    Un personaj a rămas dator ca mişcare.
    Sau este şef? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Deja ploua,Cataline:):).Sa stii ca am pus si apa la radacina,in groapa,numai ca eu eram si cu stopitul si cu pozatul.daca se prinde ,dau o placinta cu prune,sau o palinca de pruna:).

    Dupa burtica,sigur e seful de santier!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu vreau sa vad prunul inflorit si copilul tau, barbat! Pupam manutzele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce pofta mi-ai facut de plantat pomi fructiferi... Sa ma tempereze cineva, abia daca am loc in gradina de doua rosii si-o capsuna :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Angi,
    Este miercuri, plouă, odihnește-te un picuț!
    Ce zici, ți-ar plăcea?
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/prin-casa.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo lui, felicitari si celor care l-au sustinut!
    Poti fi mandra, Angi!!!
    Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos! de-a dreptul emotionant! Felicitari tuturor participantilor la actiune! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. sper sa rodeasca mult si sa faca prune bune; poate la anu ne invita la un magiun de prune,iar cand mai creste (mark, nu prunul) la o tuica:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Iar noi,ca doua batranele,vom mai scrie cate o reteta(tu:))si eu despre copii,nepoti:), cand feciorul meu va fi barbat...

    RăspundețiȘtergere
  14. Te apuca ,Ina si fa-ti bonzai,sau doi sau trei...fiecare in ghiveciul sau.

    RăspundețiȘtergere
  15. Miecurea mea a fost nu numai insorita,Gina ,dar si atat de plina ,incat la ora 18 mancam de amiaza si la 24 terminam mancarea pe azi,deoarece si azi am fost aproape la fel de ...ocupata.
    Chiar imi place confortul ce-l aduc acei minunati papucei.Imi vine sa ma apuc de tricotat(o bluza ma asteapta:)).

    RăspundețiȘtergere
  16. Copiii fac foarte multe lucruri folositoare daca reuseste cineva sa le canalizeze energia,Carmen.
    Sunt sigura ca si tu cunosti destul de bine acest fapt!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cand i-am vazut cu cat spor sapa gropi prin gradini,(pe la noi nu sunt garduri,asa ca fiecare vecin circula liber),am dat fuga dupa aparat.Ar fi fost pacat sa pierd asemenea momente,Carmen!:)
    Am pierdut o miercure fara cuvinte,din pacate!

    RăspundețiȘtergere
  18. N-am reusit sa-i fac si lui Bobi o poza,Steluta.Si el sapa o groapa langa nucul tau:).Toata lumea sapa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Liptar fac in fiecare an,tuica de pruna la fel,Sophie.
    Roadele acestui prun vor fi speciale!

    RăspundețiȘtergere