luni, 18 aprilie 2011

Expozitie






Inainte de a primi vacanta am trebaluit tot felul de lucrusoare cu copiii.La sfarsitul zilei am putut face o mini expozitie.Fiecare a fost tare mandru de lucrarea proprie!

Am incondeiat oua,am facut puisori pufosi de vata care tocmai vor sa iasa din gauace,am colorat imagini cu iepurasi de Paste,am confectionat felicitari ,iar in final fiecare copil a incondeiat un ou cu ceara.Am stilizat un picut aceasta munca;),asa ca pe o coala de hartie am desenat un ou gigant,apoi cu ajutorul lumanarilor copiii au impristit oul,iar in final l-au vopsit cu acoarele rosii.
A fost o zi frumoasa!
Expozitia ne asteapta cuminte pana dupa Paste!

28 de comentarii:

  1. m-au impresinat puisorii- ideea este extraordinara; imi plac oualele, pentru ca fiecare a desenat ce a simtit, nu au respectat un model

    RăspundețiȘtergere
  2. Faci niște lucrușoare atât de drăguțe cu micuții, Angi!
    Mă bucu de fiecare dată!
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. O actiune înaltatoare. Copiii sunt deosebit de marcati de astfel de activitati, nu le vor uita multa vreme!
    Deci Angi draga, ai fost foarte cuminte, si Iepurasul vede tot! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lucrurile simple ne incanta si ne bucura viata,Mircea.Astfel nu ne pierdem in amanunte!:)
    Ma bucur ca ti-au placut lucrarile baietilor mei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Puisorii se pot face si din pomponi galbeni,dar era prea mult de lucru pentru baieti,asa ca am simplificat modul de confectionare,Sophie.Ce mi-a placut mie la puisori e ca fiecare au ochi altfel colorati,asa ca am pui cu ochi albastri,verzi,maro...:)
    Imi place sa-i las sa creeze singuri,incurajandu-le ideile.Nu vreau sa le ingradesc imaginatia,chiar daca au aceleasi teme de facut.Asa au iesit si ouale ,fiecare cu personalitate:)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Micutii sunt tare receptivi la astfel de activitati,Gina!Si pe mine ma bucura entuziasmul lor,dar si aprecierea ta.:)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate,carmen,copiii nu uita prea repede ce le face placere.Ce-mi place la ei e ca fac si acasa lucrusoarele invatate la scoala,asa ca ...sper ca vede Iepurasul:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb ! Felicitari pentru atata daruire . Aveti toata admiratia mea !

    RăspundețiȘtergere
  9. Aşa spun şi eu, angi.:) Asemenea activităţi nu vor fi uitatede copii.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe. Am vazut si la Iulia la gradinita ca facusera ousoarele cu vata in ele, insa la ei nu am inteles ce sunt. Abia acum m-am prins cand am vazut la tine. Sunt mult mai clare decat la picimanii Iuliei :)
    Intr-adevar, copiiilor le plac atat de mult activitatile astea... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase expozitia si lucrusoarele facute cu cei mici. Ai putea participa la rubrica mea, "Tema saptamanii", cu aceste imagini, pentru ca tema este "Pregatiri pentru sarbatorile Pascale" si s-ar potrivi de minune ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi aduc aminte cu drag si nostalgie de scoala generala. De astfel de zile de sarbatoare, cand impreuna cu invatatoarea, mesteream tot felul de desene si felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  13. Aceasta daruire vine chiar din placeare muncii care o fac,Catrinel.Probabil sunt un caz fericit.Lucrez chiar ce-mi place mai mult.:)
    Multumesc pentru aprecieri.Esti o draguta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Si cand sunt mari isi aduc aminte cu placere,Steluta.Am avut cazul mamicii fosta eleva,care abia astepta sa mai participe la tot felul de activitati,dar in calitate de parinte.

    RăspundețiȘtergere
  15. Las c-o sa cresca si ei,Angi, si vor avea lucrusoare tot mai frumoase.Important e sa faca de mici,ca mai tarziu se vor vedea roadele.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bine,Irina ,incerc sa dau curs provocarii.
    Intrebare:Unde trimit pozele si cum?:)Sunt tare novice in butonari de calculatoare,dar daca primesc niste indicatii s-ar putea sa reusesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sper sa ramana manute dibace si cand vor creste,nu de altceva,dar sa nu ne mai plangem ca nu are cine lucra in fel si fel de meserii,Printe.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma bucur ca am reusit sa scutur de praf niste amintiri placute.De cand nu te-ai mai gandit la asemenea activitati,Costin!:)
    Poate ca acele activitati au la baza indemanarea ta de azi,cel putin in arta fotografica!Mai trag din cand in cand cu ochoul pe la tine;),si-mi place ce vad.

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu creativitate, imaginatie si, cu siguranta cu mult suflet, ati realizat lucruri minunate, Angi!
    Felicitari! Vacanta placuta si...Sarbatoarea Pascala sa iti aduca numai bucurii alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  20. In limita posibilitatilor unei scoli mici,sa nu zic minuscule,:) de la tara,cu minim de resurse,dar cu mult suflet,Carmen,reusim sa facem locul din jurul nostu pe placul inimii.
    Vacanta placuta si tie!Iar pana la sarbatori ne mai auzim:).

    RăspundețiȘtergere
  21. Daca aveam un loc unde sa invat in copilarie minunile acestea, cred ca deja pictam biserici!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cele desenate vor rezista mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Superb! Felicitari si tie si copiiilor! Vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. Cred,Ionel,ca si tu ai avut parte de multre "invataturi" in copilarie.Nu pictezi biserici ,dar le construiesti cu ajutorul cuvintelor.
    Pe langa munca de la clasa,orele acestea sunt o delectare pentru ei,indiferent de tema pe care mi-o propun.

    RăspundețiȘtergere
  25. Si mai au norocul sa nu fie nici ciocnite,Catalin!:)
    Acum stau frumos pe geamurile clasei si vestesc lumii noastre mici de la tara,ca si copiii s-au pregatit de Sarbatoare.

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi pare bine ca-ti place,Roberta.
    Multumesc de urari,iar daca si voi aveti vacanta,atunci frumoasa sa va fie!

    RăspundețiȘtergere