miercuri, 6 februarie 2013

Miercurea fara cuvinte...Pestera Cristalelor


Daca inainte a fost mina,acum e atractie turistica...



Carmen are multa culoare si veselie pe straduta ei.

34 de comentarii:

  1. Fascinante „încăperi”!
    Înțeleg că ai vizitat peștera. Și mie îmi plac locurile astea pline de mister.

    Am văzut o peșteră uriașă în Slovenia, ceva ce îl depășește pe Jules Verne.
    Suntem atât de mici, într-un UNIVERS nemărginit!

    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma atrag ca un magnet asemenea locuri,dar in acelasi timp ma si sperie maretia lor.
      Pesterile din Apuseni sunt mai mici,dar au fiecare frumuseti aparte.Aceasta pestera este situata in Rosia,acel sat despre care ti-am mai povestit.E sat invecinat cu Remetea mea frumoasa si draga.
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  2. pare ceara topita...
    cred ca e fascinant sa le privesti acolo,rasarite din munte...
    pup draga angi,o seara faina iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu vulcan,eu pestera...
      Tu noroi,eu cristale...
      Tu soare,eu intuneric...
      Maretia si frumusetea pamantului ne-a atras pe amandoua.:)
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  3. Stalagnite, stalactite (am uitat care sus si care jos?) si cristale! :))
    Faine fotografiile!
    Seara buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din tavan curg lacrimile stalactitele,dand nastere strop cu strop stalagmitelor,iar dupa milioana de ani de "lacrimi" se unesc si formeaza coloane.
      Cristalele sunt "flori de mina" speciale pentru fiecare vizitator.:)
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  4. pestera cristalelor... mmmm! am notat! apropo, voi fi în zona Apuseni în septembrie... poate ca ne putem întâlni cumva :))
    te pup. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat trebuie sa ne intalnim!!!
      Daca ne ajuta Dumnezeu cateva zile musai petrecute si pe la pesterile,locurile din vecintatea Beiusului(la Beius ai fost deja):))
      Pup si eu!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
    2. tot la Beius va fi "sediul central" si la vara :)) te pup

      Ștergere
    3. Poate il muti la Remetea:).Sunt aici trei pensiuni tare frumoase.
      Pupici!

      Ștergere
  5. Cristale-stalactite agatate de tavan...:-) Oare Emil Racovita o fi explorat-o?... A propos, e (re)cunoscut în Franta si mai ales în regiunea mea, la Banyuls, pe coasta franco-catalana, a fost directorul-adj al Observatorului océanologique, un alt român francofon & francofil de care suntem mândri!
    O seara cu zâmbete cristaline!:-) Mélanie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aici n-a ajuns marele Emil Racovita:)
      Daca te straduiesti poti ajunge tu.:)
      Pupici!

      Ștergere
    2. Angi draga, sa stii ca ma gândesc serios la ajunsu' pe-acolo...;-) În decembrie-trecut am fost aici:
      http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/01/06/lava-tubes-lanzarote-las-canarias/#comment-34140
      ---
      Sanatate si pupici back, Mélanie

      Ștergere
    3. Si pe la noi e frumos.:)
      Pupici!

      Ștergere
  6. Peştera cristalelor sau tunelul timpului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial era tunelul timpului pentru minerii care munceau aici,acum poti privi cristalele ...

      Ștergere
  7. Parcă-s țurțuri de gheață.
    Frumoase fotografiile tale Angi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate.Daca te-ai uitat mai bine si piatra straluceste.
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  8. Uite ca in pestera asta, n+am fost.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu sunt flori de mină?
    *
    Și eu am fost la Beiuș...
    Îmi amintesc că am dormit într-un cămin din centru, iar noaptea am aprins focul în sobă - se cam făcuse frig :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori de mina sunt,si inca ce frumos stranse in corole.:)
      Si acum e frig in Depresiunea Beiusului.:))Merge un foc in soba...

      Ștergere
  10. Superb. Încă un loc trecut pe lista locurilor de vizitat. O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma fascineaza florile de mina. Imaginile a patra si a cincea sunt extraordinare!
    O zi faina sa ai, Angi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si a treia are o stralucire aparte daca maresti putin imaginea.:)
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  12. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari pt alegere!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunile din natura ne lasa tot timpul fara cuvinte.
      Zi frumoase!

      Ștergere
  13. Fascinante locuri!O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pline de povesti care asteapta sa fie auzite.
      Zi frumoasa!

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Multumesc de aprecieri,tu care concurezi cu aceste minuni,dar in bucataria ta!:)

      Ștergere