joi, 28 februarie 2013

Martisor calator

Azi am primit un martisor prin posta.Exact cum primeam mai demult.:)Statea cuminte in plicul timbrat pe masa.Abia am asteptat sa-l deschid.:)
Ina,o doamna foarte talentata,mi-a daruit una din martisoarele create de ea,iar felicitarea,facuta cu mult drag cred ca are amprenta  harnicutelor ei fetite,mai degraba a Pufoasei.
Va multumesc din suflet!
De maine o sa-l port cu mare drag!

Pana sa va bucurati si voi de ceva de la mine,va ofer cu drag un buchetel de ghiocei culesi din curtea mea.
Primavara sa va bucure sufletele,asa cum numai acest anotimp poate sa faca!

Incerc sa nu raman datoare si o sa va trimit cat de curand cateva martisoare create impreuna cu scolareii mei.Pe alese,ca doar maine participam la un Targ de Martisoare in una din scolile din comuna.Proiectul pe anul acesta,inceput azi toamna,paseste usurel si in primavara care soseste cand alergand,cand opintindu=se de vreun nor.:)

12 comentarii:

  1. frumoasa si plina de optimismul care te caracterizeaza sa-ti fie primavera draga angi!
    te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si multa lume crede ca ne se vede sufletul dincolo de ecran. Uite ce bine ma cunoaste Ina.Tu la fel.:)

      Pupici!

      Azi m-am inscris din nou pe pagina ta de "persoane interesata" ca ai disparut din tabloul meu,si nu vreau asta.

      Ștergere
  2. primeste si de la mine un martisor... ma duc sa-l aleg si sa-l pun pe blog, sper sa nu ajungi acolo inaintea mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat ghiocei din sacosa ta!:)Cu frunze cu tot!
      Asa cum erau acolo,cred ca i-ai cules cu manunchiul.:))

      Ștergere
  3. Da, da, da, Pufoasa a făcut în mare parte felicitarea aceasta, sunt tare mândră de ea! Mă bucur foarte tare că a ajuns, că îți place și că o să porți mărțișorul. Eu am avut o săptămână cum nu se poate mai... pozitivă, chiar le spuneam alor mei că mă simt de parcă aș fi primit zeci de îmbrățișari. Te îmbrățișez și eu la rândul meu și-ți urez o primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai si lucrat cu mare placere la toate martisoarele!
      Imi place mult primavara de pe martisorul meu.


      Eu n-am reusit anul acesta sa lucrez cu lut,dar nu-mi pierd speranta.Poate fac ceva de Paste.

      Ștergere
  4. Angi, să știi că linkul postat de tine duce nu la Pufoasa ci la Firicica (pe când era mai mică).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Firicica ta e la fel de pufoasa si frumoasa ca si Pufoasa adevarata.:)
      Nu cred ca-i motiv de suparare.
      O s-o caut si pe Pufoasa si o s-o pun si pe ea.:)
      Pupici mainilor si manutelor harnicute!

      Ștergere
  5. Un gest foarte frumos :).
    http://ancinetwisdom.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere