vineri, 1 februarie 2013

Reflexii in oglinda ...cunoasterii

Pentru ca maine copii frumosi,destepti si dragi au de infruntat o etapa a olimpiadelor scolare,m-am gandit la ei.
Bafta,dragi copii!







Mai scrieti cu stiloul?:)
Sorin pune situatii diverse fata in...spate.:)

20 de comentarii:

  1. La toti, dar absolut la toti le tin pumnii! Sa reuseasa si sa primeasca numai note de 10!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o draguta!
      Nu se poate chiar asa!
      Sigur fiecare are de invatat ceva din aceste concursuri.
      Pupici!

      Ștergere
  2. ah, stilou? ce înseamna oare... ca ceva-ceva parca-mi amintesc :)))
    Nu mai scriu de mult cu stilou. Nuuuu... Scriu mai tot timpul electronic, folosesc rar cate un marker sau creion. Felicitarile pentru prieteni, le scriu cu carioca, îmi plac cele cu varf de 0,3 mm
    Frumos articolul tau! Mi-am amintit de primul meu stilou chinezesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Riscurile meseriei.:))

      Pana n-ai dat de butoane tot stiloul a fost la putere:),si inca unul chinezesc.
      Stilou chinezesc am primit abia in clasa a V-a.:)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Si tu ai "defect profesional":)).
      ...tastele sunt de vina.:)

      Ștergere
  4. Frumoase si nostalgice instrumente :)
    Stilourile din cele ultimele 3 fotografii sunt extraordinar de frumoase.
    Cu unele ca astea sa scrii de drag :)
    Weekend placut, Angi draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi, frumoase, "classy" si rafinate obiecte ai expus acilea...:-) Raspunsul la întrebarea ta: n-am mai scris cu un stilou de zeci de ani, dar cu un "Mont-Blanc" mi-ar place!:-)
    - - -
    Bafta si spor copiilor! Un weekend placut & hugs, Mélanie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am crezut ca macar tu mai ai acest vechi obicei.:)
      Ma bucur totusi ca ti-am "gadalit" o pofta.:))
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  6. Să aibă mult succes participanții!

    Dacă ar fi după mine, aș pune stop acestor așa-zise concursuri.
    N-o spun aiurea.
    Ani de-a rândul am pregătit copii- ai altora și pe ai mei- nu fac aici comentarii.
    De vreo șase ori,în ultimii ani,elevii mei, chiar trei deodată , au participat la faza națională și au obținut premii și mențiuni.Fără laude și exagerări.
    Chestiunea este că nu se descoperă talente, nu se încurajează lectura..într-o vreme, olimpiada devenise „sport de masă„.
    Dacă respectivul copil are nota șase la clasă, de ce n-ar participa la OLIMPIADă, ziceau domnii și aplaudau, neștiutori, dar orgolioși, părinții..
    OLIMPIADELE la LIMBA și LITERATURA ROMÂNĂ ar trebui organizate cam pe la 17/18 ani, atunci când ” omul „ are cultură, nu așa - hai să memorăm ce ne dă doamna, scriem, ne calificăm și apărem pe listă.
    Iar doamna primește niște amărâte de puncte pentru portofoliu.
    Și mami se laudă la serviciu„ al meu este olimpic..„.
    Să nu te superi, dragă Angi, o spun cu toată seriozitatea.
    Prin aceste așa- zise olimpiade se mai bate un cui la mințirea învățământului nostru..din dorința de a se justifica existența unor comisii..

    p.s. există undeva o statistică a foștilor olimpici ajunși poeți/prozatori/fabuliști/pamfletari/politicieni??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum as putea eu sa ma supar pe tine,Gina draga!
      Sunt sigura ca stii mai bine ca mine ce-i cu aceste concursuri.Cat si cum se invata.
      Ce am observat eu la Mark,ca despre elestevorba.Laprima lui teza,semestrul trecut,desi n-a luat 10,numai 9,fiindca a "sarit" peste niste"diftongi,triftongi si hiaturi",nu pentru ca nu stia sa-i gaseasca,ci ca lui nu i s-au parut"asa de importaniti".:)Totusi,la compunerea libera,d-na profesoara a ramas placut surprinsa de imaginatia lui.Asa a hotarat sa-l duca la Olimpiada,si au muncit cateva zile.Ce mi-a placut mai mult din aceasta munca?Mark a creeat compuneri diverse,asa,fara prea multa bataie de cap.Cand mi le citea,ochisorii lui scanteiau de bucurie,multumire.Abia astepta sa-i citeasca si d-nei profesoare.:)
      Aici eu vad un castig.
      Cat despre rezultate...:)Multumitoare,tocmai pentru ca n-a memorat nimic...doar definitiile de rigoare...opera literara,text narativ,genul epic.In rest,a interpretat cum a vrut el...
      Au prins in schimb curaj,mai ales d-na profesoara care e la prima ei astfel de competitie.Tot ea doreste sa-l incurajeze pe Mark in a-si da frau liber imaginatiei.
      A inceput,asa din senin,sa-si scrie o poveste.Inca n-a terminat-o,dar cum are timp,cum o termina.

      Seara frumoasa!

      Cat despre "bietele puncte",mai bine nu vorbim.Nici nu merita aduse in discutie.Poate e doar satisfactia ca elevii tai fac fata unor imprejurari.

      Ștergere
  7. ...din pacate nu mai folosim stiloul...si nici pana sau penita... :)
    le doresc succes copiilor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca scriu cu stiloul!
      Si baietilor mai le place acest instrument de scris.:))omcurenta e mare pentru bietele stilouri.Ma mir ca mai pot face fata.:)

      Ștergere
  8. Si eu scriu cu stiloul! :) De cand am primit primul stilou - cu foooarte multi ani in urma (ne ceruse "tovarasa invatatoare" ;) sa scriem "pe curat" cu stiloul, sa ne "formam scrisul") mi-a placut atat de mult cum aluneca penita pe hartie si mirosul de cerneala incat de atunci n-am mai renuntat la stilou decat rar - dar n-am baut cerneala! :))
    Superbe stilourile din ultimele trei fotografii!
    Saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot asa cer elevilor,sa scrie cu stiloul.:)Le place si lor mult cum aluneca pe hartie.Acum au tubulete gata incarcate,dar la scoala mai pastrez o calimara cu cerneale ca sa vada si micutii mei cum arata o calimara si ce miros are cerneala.
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  9. Buna ideea, si intrebarea de asemenea!:)
    Eu folosesc condei, pierd timp dar am calitate:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mana ta si un bat ar face minuni!:)
      Scrirea cu condeiul pe o foaie speciala,are iz de istorie.
      Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere