miercuri, 20 februarie 2013

21.02.2013

11 ani de cand ochisorii albastri imi zambesc in fiecare zi,alaturi de multimea de pistrui din jurul nasului si de pe obrajii bucalati.
Toate aceste zambete imi lumineaza zilnic ziua!
LA MULTI ANI,PUI MICUT!

22 de comentarii:

  1. LA MULȚI ANI Mark !!!
    Îți doresc multă sănătate și fericire Mult noroc să ai în viață!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!
      Gandurile tale bune sa-l urmareasca in viata.
      Oricum,esti unul dintre VIP-uri de pe bloggul meu,pentru Markulet.:)Nu te mai uita in veci!

      Ștergere
  2. La multi ani! sa fiti sanatosi si sa va bucurati in fiecare zi unul de altul, sa va luminati viata cu zâmbete si dragoste!
    va imbratsez. pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. multi ani veseli si fericiti micutei dulci pistruiate!!
    bucuriile sa-ti de 10 ori multimea pistruilor alaturi de frumoasa ta,la multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar pare o"micuta pistruiata" Trandafirul ce parca-l are in par te-a pacalit,draga mea.:))
      Pistruiatul meu e un "baietoi" in toata
      regula.
      Urarea ta e tare de tot.Cred ca nu si-ar mai dori sa-i piara pistruii.:))
      Seara frumoasa!


      Nu stiu ce s-a intamplat,dar nu mai apari in casuta mea.Cum sa fac sa te aduc inapoi?

      Ștergere
  4. LA MULTI ANI FERICTI! O viata lunga si plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim de urarea ta,Irina!
      Sa dea Dumnezeu sa fie asa!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  5. Câți pistrui, atâția pupici! Și tot atâtea gânduri bune, de noroc, sănătate și succes, piciului tău cu privire albastră, dragă Angi!

    La mulți ani, înotătorule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai Steluta,sora mea,ii ma numara pistruii.:))Atunci sedea linistit.Daca mai primeste si cate un pupic,o sa fie incantat la maxim.:)E tare iubaret.
      Multumim!
      Chiar ii place in apa!:)

      Ștergere
  6. LMA, dragului tau "pestisor" cu pistruiasi, pupa-l-as!(rima intentionata!)...:-) Sanatate, bucurii si satisfactii de la puiu' tau, Angi! P.S. Fiica-mea a avut pistrui la aceeasi vârsta, dar au disparut în adolescenta, se mai zaresc "urme" discrete...:-) Cu drag, Mélanie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca nu-l vad pe Markulet fara pistrui:).
      Asa pot sa spun ca-i un pastrav:)).
      Chiar imi doresc bucurii si satisfactii din parte lor,ca orice parinte.
      Multumim de gandul bun!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  7. La Multi Ani!
    Sa creasca mare si sa aiba parte de mult noroc!✿

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa creasca sanatos si destept. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La mulți ani,puiului și din partea mea!
    Să-ți trăiască și să crească mare,pistrui
    se duc pe parcurs ce crește!
    Petrecere frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru urari.
      Pisrtuii fac parte din farmecul lui.:)
      Petrecerea s-a terminat.Acum ne odihnim.:))
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  10. Un din inima "La multi ani!" simpaticului tau pistruiat!
    Stiu, e o urare cam intarziata...
    Imi cer scuze, Angi! Am cam putin timp. Uneori ajung mai rar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot din inima iti multumim si noi.:)
      Un gand din inima nu e niciodata prea tarziu.
      Cunosc senzatia"timpului putin".Si eu ajung destul de rar pe aici,dar ma bucur cand ajung.
      Pupici!

      Ștergere