miercuri, 15 februarie 2012

Miercure fara cuvinte sau


cu putine cuvinte...:)
Azi e ziua Stelutei,sora mea mai mare.

LA MULTI ANI,SURIOARA DRAGA !
Zilele tale sa fie senine,gandurile sa-ti dea putere de a merge inainte,visele sa-ti dea aripi pentru a putea zbura.

Carmen o sa ma ierte ca am vorbit:), dar am adus si soare entru zilele acestea albe.

28 de comentarii:

  1. La mulți ani surorii dumneavoastră! Să continue să fie Stea pentru cei din jur...:)
    Seară de sărbătoare frumoasă vă doresc!
    (P.S. Link-ul de la doamna Carmen duce către o postare mai veche...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,draguta Sara,pentru gandurile tale senine!:)
      Am incercat si eu link-ul,chiar acum si m-a dus la casuta pasarelelor.Poate s-a intamplat ceva...
      Multumesc oricum de atentionare!
      Seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
    2. Link-ul de aici funcționează... Mă refeream la cel de pe blogul doamnei Carmen către postarea dumneavoastră...duce la imagini vechi....Oricum..a trecut ziua de miercuri.
      Vă îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Să fie bucuroasă și cu sufletul luminos.
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie asa cum spui si tu,Catalin,ca nu degeaba are nume de stea.
      Multumesc!

      Ștergere
  3. La multi ani! Sa aiba parte numai de lucruri bune. Mi-e dor de ea pe blog. Desi nu a mai scris de mult eu inca i-am pastrat blogul in blogroll in speranta ca se va intoarce. Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinel,draga,multumesc in numele ei.Si mie mi-e dor de scrierile ei,dar deocamdata e in "revizie tehnica".
      Ii trimit si ei din pupicii primiti:).

      Ștergere
  4. La multi ani si la multe si dese bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pandhora,sper si eu sa aiba parte de cat mai multe bucurii,pentru ca merita.
      E o sora pe cinste!

      Ștergere
  5. LA MULTI ANI CU SANATATE SI MULTE BUCURII!

    RăspundețiȘtergere
  6. LA MULTI ANI!
    Cu sănatate,bucurii nenumărate,
    fericire cât se poate și tot binele
    din lume să-i fie aproape!
    Seară minunată!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Elena!
      Gandurile tale pline de caldura sunt bine primite!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  7. :)
    La multi ani Stelutei!
    Sa fie sanatoasa, bucuroasa si IUBITA!

    Imaginea ta cuprinde doua dintre multele flori pe care eu le iubesc la nebunie!
    ... si mai e destul pana cand imi vor bucura ochii in real life!
    Sarut'mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt si preferatele Stelutei;),mai ales floarea-soarelui .
      Multumesc pentru urari,Andrei.

      Ștergere
  8. La multi ani Steluta! sora prietenei mele este prietena mea :) Sanatate si numai bucurii, flori si numai soare în calea ta! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Carmen!
      imi pare bine ca o simti si pe ea o prietena de-a ta:).
      Ti-ar fi ajuns si ea la suflet daca ai fi cunoscut-o.
      Pupici si tie!:)

      Ștergere
  9. La mulți ani Steluței tale !!!
    Multă sănătate și fericre să aibă în viață !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim din suflet,tu1074!
      Chiar e o Steluta pentru mine.:)

      Ștergere
  10. ziua lui Star...?
    aaa, la multi ani si numai bine ii doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca Star nu mai hoinareste prin casutele noastre,era de datoria mea sa-i anunt pe prieteni.:)
      Star mai are un anisor,Printe,dar blog nu.

      Ștergere
  11. Să fie fericită strălucitoarea ta Steluță!
    Cât de minunat trebuie să fie să ai o soră!
    La mulți ani de bucurii, doamnelor surori!

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta-mi doresc si eu pentru Steluta mea,Gina.
    Eu ma pot numi o sora fericita,am si sora si frate.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani surorii tale! Numai urari de bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ii voi transmite,Tudor,si din partea ta.:)
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere