vineri, 28 februarie 2014

1 MARTIE

                                                                          1 ghiocel...


1 mamaruta...

1 randunica...

sa va aduca in suflet primavara!

22 de comentarii:

  1. Primavara sa iti aduca un martisor de sanatate, un ghiocel de noroc, o adiere calda de fericire, un nor de iubire si un soare stralucitor asemeni sufletului tau. ╭•⊰✿╭•⊰✿╭•⊰✿ :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamarute si ghiocei avem si noi, dar randunici nu, nu vin asa de sus în europa, avem doar un soi de lastuni...... abia astept sa-i vad, au cuib la mine aici sub streasina!
    Multumim de urare!
    pupici Angi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe langa copiii din clasa,s-au aciuiat si niste mamaruta azi toamna,asa ca acum c-a dat soarele ,au inceput si ele sa se trezeasca.Se plimba linistite pe perdele,iar cand,din intamplare se mai rataceste cate una prin clasa,copiii o iau in mana si-o pun pe cate o frunza.Oricum avem foarte multe flori in clasa.
      Le place mult la scoala si mamarutelor si florilor si mai ales copiilor.Azi o fetita m-a intrebat daca si maine poate veni la scoala.:)

      Randunica este pentru tine!:)
      Pupici!

      Ștergere
  3. ghiocelul, mamaruta si rândunica, toti vestitori gingasi ai primaverii... superba alegere, multumim mult!
    sa ai o primavara înmiresmata si bogata în bucurii si realizari! pupici Un weekend de vis îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte delicate aceste imagini, eu imi doresc soare, muuult soare, m-am saturat de norii acestia care nu mai pleaca.La multi ani de 1 Martie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soare avem si noi din cand in cand,dar cum prind o raza,ti-o trimit cu dedicatie.:)

      Ștergere
  5. Bună Angi!
    Un mărţişor virtual doar pentru tine alături de toate urările mele de bine!
    O primăvara frumoasă îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara sa te bucure,soarele sa-ti lumineze sufletul,iar luna martie sa-ti aduca fericire!
      Pupici!

      Ștergere
  6. Prima zi de primăvara sa-ti aducă-n suflet soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit soarele tau,iti trimit si eu cu mult drag din soarele meu!

      Ștergere
  7. Multumesc pentru urare :)
    Iti urez sa ai o primavara minunata, Angi draga! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Bebelusii" tai au crescut deje mari,de cand nu ne-am mai vazut.:)
      Sa te bucuri de frumosul acestui anotimp!
      Azi ma minunam de gingasia florilor de corcodus.
      Pupici!

      Ștergere
  8. Să vezi când un stol de rândunici se vor întâlni...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. ai ales simbolurile perfecte! :)
    tandra, calda si luminoasa sa-ti fie si tie primavara draga Angi, asa cu esti tu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primavara o simt cel mai aproape sufletului meu,asa ca ma bucura fiecare zvacnire de viata.
      Pupici!

      Ștergere