marți, 27 aprilie 2010

CADOU



Azi,am primit mult asteptatul cadou de la o prietena virtuala.Cel putin asa o simt eu,iar ea ,Ina,mi-a confirmat acest sentiment.Am primit de la ea niste cercei foarte frumosi,care sunt facuti de ea cu multa indemanare din scoica,perlute de cultura si bucati de coral rosu.Tot timpul ii admir lucrarile,dar si felul ei de a fi,sincera si vesela.

Pentru ca azi a venit postasul pe la noi,m-a tinut in suspans dandu-mi mai intai plicurile cu facturile,iar apoi cu un zambet strengaresc a scos si pachetelul;).Am stiut pe loc ce am in el,mai putin faptul ca sunt chiar ca cei din postarea ta,Ina.
I-am admirat,i-am incercat!
Iti multumesc,draga Ina!Sunt tare frumosi!

Am o oarecare retinere fiindca e primul cadou primit fara sa trebuiasca sa muncesc pentru el!:))(Am mai castigat o data la Loz in plic 10 lei,dar asta a fost tare demult...:))

Mai multe lucruri facute de harnicuta Ina.

8 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoşi.:)
    să-i porţi sănătoasă.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac,Steluta!O sa-i port(purtam)!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ina face niste lucruri grozave!Si eu am primit minunatiile facute de ea , in jocul de Craciun.
    Sa-i porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa-i port cu siguranta,cu placere,Miki!

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi, niste minunatii de cercelusi, sa-ti poarte noroc!
    Cred ca iubesti mult marea si darurile ei grozave, nu-i asa?
    Asa o vei avea tot timpul aproape.
    Felicitari si sincera admiratie pentru talentul Inei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer,iubesc marea,Pescarusule!Iubesc apa!
    Acesti cercei o sa-i port...vara,ca doar vara e sezon de....mare!
    Ina e grozav de talentata!

    RăspundețiȘtergere