miercuri, 7 aprilie 2010

Premiu cu provocari












































De la Judy am primit aceasta provocare simpatica si aceste premii...am fost sa le iau de la ea cu cosara.:))
Daca ai un supranume:
Mi se mai spune si...Angyal(Inger),dar numai la Remetea sau de cunoscutii si prietenii maghiari.
Unde traiesti:
Sustiu,Bihor,Romania .
Inaltime:
172 cm.
Onomastica:
Normal...nu am asa ceva,dar o matusa(sora cu mami) si un unchi imi sarbatoresc ziua de Angyalka,pe 31 mai.
Ocupatie:
Invatatoare
Frati:
O sora mai mare si un frate mai mic.
Limba materna:
Romana.
Limbi vorbite:
Romana.Maghiara(si oleaca de franceza).:(
Colectii:
Margele,goblenuri,...costume populare.
Nr la picior:
40
Scoala:
Pedagogia inv. primar si prescolar...ca n-a ajuns Liceul Pedagogic pentru a profesa ca invatatoare.
Materia preferata:
Mi-au placut materiile in functie de profii pe care i-am avut:)).
Hobby:
Dansul,gradinaritul(in limitele gradinii doar:)),cusutul si blogaritul.
Bani de buzunar:
Imi place sa am la mine bani si incerc sa nu-i stric,desi sotul nu e de aceasi parere:)).
Dorinta:
Sa ma pot bucura cat mai mult de familia mea(de copii,nepoti si de ce nu si de stranepoti:)!!
Vise:
Sa-mi vad renovata casa!
Numar norocos:
Eu sustin ca e 13.:)
Ai vrea sa revezi:
Nu stiu ce as vrea sa revad,dar sigur as vrea sa vad locuri pe unde n-am fost!!
Animale de casa:
Rexi,cainele nostru.(UV cutya...adica corcitura de strada...fiindca de acolo l-au adus copiii:)))


Aceasta provocare o am de la Judy si de la Miki

Ce ma face pe mine fericita...
Faptul ca am o familie frumoasa si iubitoare...aici ma simt chiar implinita:)).
Momentele petrecute cu prietenii.
Sa ascult muzica preferata.
Sa-mi petrec timpul liber dupa pofta inimii.
Zambetele ,ochii intrebatori si curiosi.... a atator generatii de copii care mi-au fost elevi.
Un lucru pe care il termin si-mi iese bine sau chiar... super.
Orele petrecute alaturi de voi,prieteni virtuali.
Zilele senine,primavara,florile,apa,vacantele,pasarile,cerul, obiceiurile pastrate.



Aceste premii si provocari le ofer cu tot dragul prietenilor virtuali care sunt dornici sa le ridice.
Luati-le fara nici cea mai mica retinere!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu