marți, 6 aprilie 2010

Vinerea Mare






...e mare sabatoare,in care linistea sufleteasca e pe primul plan,asa ca am impristit oua,atat la scoala cat si acasa impletind doua culturi si doua obiceiuri cu care am crescut.
La scoala am impristit oua cu ceara si bisarca...romaneste,iar acasa am ales frunze din gradiba...ungureste.
De fiecare data am simtit o multumire sufleteasca...unica.
Copiii au fost curiosi,apoi incantati,iar la urma putin dezamagiti ca nu le-au iesit ouale asa cum au vazut ei la parintii lor tragand concluzia ca e greu sa faci asa ceva.:)Eu m-am declarat multumita tocmai pentru ca le-am starnit curiozitatea si i-am pus la treaba.
Asa am itampinat noi Pastele...

6 comentarii:

  1. Angi,

    Eu am vopsit ouale, aplicand frunzulite de patrunjel.
    Cum suntem consumatori moderati, le pastrez ceva timp, pentru frumusetea lor.


    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Majoritatea oualor,gina, le-am vopsit in coji de ceapa,aplicand diferite frunzulite...am vopsit cam 70.E mult pentru o familie;),dar nu si cand ai Pasti la Remetea.:))

    Vin cu povestea putin mai tarziu.
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Angi,te asteapta la mine un premiu si o provocare draguta!!!Te astept sa le iei!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles!Sa traiti!:))
    Multumesc,judy!

    RăspundețiȘtergere