joi, 1 aprilie 2010

Zile pline


Dup-atata frig si ceata
Iar s-arata soarele....
iar eu nu mi-am mai vazut capul de treburi...matura,scutura,sterge,sapa,grebleaza,seamana,planteaza,...dar pe langa oboseala ce rezulta in urma a atator actiuni ma declar multumita si pot trece la lucruride... suflet.

Zilele trecute am participat cu copiii mei la un concurs pe zona Stei,"Sarbatorim Pastele impreuna",unde pe langa incondeieri de oua si confectionari de felicitari s-a derulat si programul "Eu si scoala mea",unde m-am gandit sa-l punem pe nenea Topirceanu pe scena,cu poezia "La Pasti", ca tare bine ni se potriveste.:))Zis si facut.Ne-am transformat in oua... necajite si mahnite ...la inceput ,dar apoi in oua cu...atitudine.Una peste alta, copiii mei s-au simtit bine toata ziua,au muncit,au cantat,au mancat dulciuri,s-au jucat cu alti copii.La sfarsitul zilei am obosit toti,dar ne-am intors acasa cu diplome,voiosie si cu cateva lucruri ce var ramane amintiri vii pe mai tarziu.

De exemplu,in aceeasi zi am facut cunostinta cu cel mai tanar olar,care a primit un premiu la Targul International de Ceramica din Germania tocmai din acest motiv,e cel mai tanar in aceasta stra-straveche meserie.
La fata locului ne-a demonstrat ce inseamna dibacie...dintr-o gramajoara de lut s-a transformat intr-un ol,blid,canta...si cate alte obiecte superbe.A terminat Facultatea de Arte Vizuale din Oradea,este profesor si il cheama Raul Bocse.(traditievie.ro)

10 comentarii:

  1. Atelierele acestea de creatie mi se par minunate! Cred ca mi-au lipsit teribil in copilarie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo voua!!!!!Dupa munca si rasplata,nu???
    Sincer si mie mi-ar place sa invat arta de a incondea ouale!!!Imi pare bine pentru voi ca v-ati distrat si ca ati luat si diplome!!!!
    Va pup!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. SARBATORI INCARCATE de DRAGOSTE< LUMINA si CALDURA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe lucruri bune invata copiii asa,Cora,iar cand vor fi mari nu vor regreta,chiar daca acum au emotii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e,Judy,au muncit copiii mei,dar mai important a fost faptul ca si-au petrecut ziua intr-un mod placut.
    Imi mai scot si eu puii prin lume!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim Gina de minunatele ganduri .Lumina,caldura si dragostea sa te inconjoare si pe tine alaturi de cei dragi tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitarile le primesc ,Miki,doar ca sa le daruiesc mai departe tuturor participantilor.
    Sarbatori luminoase si pline de iubire si caldura va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa stii ca am cumparat din produsele facute de Raul (la piata in Beius)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare bine,Marcu,deoarece Raul e un baiat talentat si merita sa afle lumea despre el,nu numai noi care ii cunoastem lucrarile.
    Apropo de persoanele fotografiate de tine...multe din ele le cunosc si eu:)).
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere