miercuri, 28 aprilie 2010

Parculetul









De cateva zile ,impreuna cu Sorin, am facut un parculet in fata casei,Am carat bolovani,pamant,pietricele am plantat flori cumparate , primite de la vecini sau aduse de la Remetea si iata ce a iesit.O sa mai pun si flori de piatra.Mai ramane sa varuiesc prunii!





Deja culegem roadele muncii.Azi a inflorit primul iris.E indigo.Abia astept sa infloreasca si ceilalti!





Ce-i drept ma lupt cu gainile vecinei, care au liber sa iasa pe strada.Le place sa stea in pamantul proaspat sapat.Sper sa renunte cu timpul!




Mai trebuie sa-mi fac o banca.M-am gandit ca ar fi frumoasa o bancuta din tulpini de mesteacan.Daca reusesc s-o fac o sa arate super.Si asa atrage deja privirile trecatorilor.;)
Sunt mandra de munca noastra!

22 de comentarii:

  1. Poti sa fii foarte mandra!!!Este o frumusete!!!Despre gaini nu stiu zau cand si daca vor renunta!!!Eu am omorat una(din greseala bineinteles)dupa ce vreo 2 saptamani de-a randul mi-au distrus toata munca,eu faceam ele desfaceau(i-am tras un picior in fund uneia ca dupa o jumatate de ora am gasit-o moarta)dar sa stii ca am scapat in acel an de ele!!!Asa ca....fa o supa!!!
    Felicitari!!!!Te imbratisez!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stau, Judi,in fiecare zi sa vad cat au mai crescut floricelele,si ma bucur la fiecare frunzulita noua.
    Gainile nu-s ale mele si nu stiu daca vecina chiar vrea sa faca o supa:)).Daca le prind asupra faptului ,sigur le trag si eu un sut!
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai greu,Miki, a fost sa caram bolovanii de pe munte...pana la masina:).Treaba cu plantatul a fost...floare la ureche!
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sechestrează-le.;)
    Găinile, nu vecinele.:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai bine pe vecina,tanti Pepi, sa nu dea drumul la gaini:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Voi chiar sunteti o echipa serioasa!
    Aveti si un avantaj- muntele este aproape.

    Am inteles cum este cu gainile vecinei( ea ar trebui sanctionata).Asta tine de educatie. A ei, nu a bietelor pasari.
    Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am spus eu ceva,odata, despre felul in care reactioneaza unii oameni...nu le pasa,chiar daca le place ceea ce vad.Sa am rabdare,Gina,ca de educat nu am pe cine.Nu e rea vointa din partea ei ci pur si simplu asa stie ea...gainile au nevoie de toata strada:)...ca sa nu fie cumva stresate!
    In schimb alte vecine mai au grija de florile de pe strada si mai dau gainile de pe ele:).E chiar amuzanta diferenta de gandire.
    Cat despre echipa...avem cateva puncte in comun sau mai bine zis ne completam:)))
    O seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  8. ft frumos
    si eu am acasa, in Cavnic, cateva straturi cu flori inconjurate cu piatra

    RăspundețiȘtergere
  9. E cel mai la indemana material,dar in primul rand e si f.f.f.frumos.Manu.
    Noroc cu muntele!
    Niste prieteni din Ungaria si-au carat bolovanii ce aici :)ca-si faca stanci in gradina.

    RăspundețiȘtergere
  10. E cel mai frumos lucru pe care l-am vazut in Ro in ultimii ani..arata superb !
    ..Acu despre gaini..aveam o vecina care locuieste mai in sus de mine si avea giste, vecina de peste drum a ei avea pe margine casei si a gardului plin de gura leului, a rugat-o frumos sa nu mai lase gistele pe strada ca nu e strada facuta pentru giste..dar vecina nu a inteles..asa ca a rugat-o si urit..si abia asa s-a prins de ea "rugamintea" si acum isi tine gistele frumos in curte nu la portile altora.

    RăspundețiȘtergere
  11. Adevarul este ca ati avut ceva de carat:)
    O seara buna si tie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Tare frumos ati impletit spiritul gospodaresc si dragostea pentru chipul caminului vostru!
    Irisii ce vor inflori si bancuta visata, dar si admiratia sincera a celorlalti vor rasplati munca voastra entuziasta.
    Pana vor intelege si gainile ca nu au ce cauta pe acolo, poate ca vecina isi va reaseza mentalitatea si le va redirectiona catre regatul curtii ei, absolut fara stres...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ei si tu,Ninule!:))
    Sincer , eu cred ca noi, oamenii ,am putea crea din idei simple,lucruri frumoase...sau cel putin placute noua,iar pana la urma asta conteaza,sa ne facem caminul asa cum ne da mana ,dar sa ne placa in primul rand.
    Eu nu stiu sa ma rog"urat",asa ca astept pana se prind... rusinea de ea:)!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am fost patru la carat,din care trei sunt...barbati,Miki:).
    Un sfarsit de saptamana linistit!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc ,Pescarusule, pentru aprecierile sincere!
    Chiar ne-a facut placere aceasta munca,iar acum primim zilnic cate o mica rasplata...de la flori.
    Pana la urma vom face ceva si cu gainile:))).

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumos ,felicitari.Eu nu am de unde sa iau pietre asa de mari ca as face si eu asa,ca am irisi la poarta (mov deschis) si am semanat craite

    RăspundețiȘtergere
  17. se vede iti place sa traiesti frumos si ai facut cu drag ce ai facut - ca si pozele

    RăspundețiȘtergere
  18. Norocul meu e ca bolovanii ii am la indemana,Victoria!Locuiesc intr-o superba zona montana,la poalele Muntilor Codru Moma.

    Irisii incep sa-si arate culorile !In curand vor inflori si altii.Sunt florile mele preferate,chiar daca iubesc orice floare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place zau,LeP!:))

    Daca tu te-ai "privatizat" in corectare de PA-uri,eu cred ca ma "privatizez" in facut decoratiuni din bolovani:)))...am facut deja si prin vecini,asa de bine a prins ideea.

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitari, arata foarte bine fata casei. Chiar vroiam sa te intreb despre bolovani, dar m-am lamurit citind comentariile :).

    RăspundețiȘtergere
  21. Acum sunt mai frumoase florile si am facut si in fata vecinei,care are casa in colt cu mine,doua astfel de aranjamente.
    Chiar arata bine coltul nostru,huni!

    RăspundețiȘtergere