miercuri, 14 aprilie 2010

Concurs de frumusete





De catava vreme in gradina si in jurul meu totul s-a transformat intr-un concurs de frumusete.Intraga natura si-a deschis floarea pentru noi.Nu ne ramane decat sa privim cu ochii larg deschisi minunea ce ne inconjoara.








Acesta zile n-am facut numai pe fotograful ,ci si pe agricultorul harnic:)).Deci mai multa munca in ...natura decat... bloggareala.






La noi mai persista ...ajutorul vecinilor.Mare noroc cand iti vin in ajutor:)),numai ca trebuie sa mergi sa ajuti si tu.Am pus cartofii...intraga strada,deci am avut ce munci.Acum mai avem de muncit la o vecina,daca voi fi acasa ma duc sa-i ajut,si gata...








Acest pomisor, caruia eu ii zic"biris" ,e pata de culoare din gradina mea.S-a facut remarcat si a cucerit albul prunilor si verdele ierbii.Numai marul de-l mai detroneaza ...cand va inflori:))


14 comentarii:

  1. Angi, nu sunt invidioasa.. Te admir!


    Am si eu casuta, nu prea departe de oras, dar pamantul este ud- fleasca. Nu se poate lucra. Mi-au inflorit zambilele si ghioceii. Este mult verde..lipseste albul.


    P.s. Voi chiar sunteti deosebiti- ma refer la ajutor. Asta imi aminteste de copilarie. De atunci n-am mai ' simtit' spiritul de ' claca' ( noi asa spunem).



    Sa ai o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. E multa floare in jur,Steluta...nici nu poate fi altfe,decat frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. In fiecare zi ,Judi,natura imi ofera alte culori.Acum padurea incepe sa-si faca de cap printre nuante de verde:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc ,Gina!

    Acum la noi a inceput ploaia,asa ca pot bloggari:)),iar spiritul acesta de"claca"il face omul.Atata timp cat ai vecini la "bine",apai trebuie sa-i pastrezi si la "greu".Asa am crescut si eu,asa vad ca voi si continua...si nu-mi pare rau,lucrul pare mai usor .

    Primavara mea chiar o simt frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fascinanta gradina ta! Felicitari! Toata admiratia.

    RăspundețiȘtergere
  6. E mai fascinanta in realitate ,Teodora,cand simturile olfactive o iau razna de atata miresme crude.

    RăspundețiȘtergere
  7. superba zona, frumoasa gradina! Cine a primit premiul de popularitate?

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti primul care s-a gandit la premii,asa ca poti sa oferi tu premiul de popularitate;).
    Eu fiind de-al casei ,pot spune ca sunt cam...subiectiva...:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Poti oferi tu ,Ionele,premiul de popularitate!;)
    Eu as fi oarecum ...subiectiva.Imi sunt dragi toate crengile pomilor din gradina mea.

    RăspundețiȘtergere