miercuri, 9 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte.



30 de comentarii:

  1. Pozele tale îmi aduce aminte de film!
    Seară excelentă să ai!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. E Fram! Am citit cartea cu muultă vreme în urmă! Mi-a plăcut mult!
    Seară frumoasă! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si filmul si cartea au facut parte din copilaria mea,Elena.Cat de mult mi-a placut Fram!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum e randul baietelului meu,Mark sa citeasca aceasta frumoasa carte,Sara.
    E aceeasi carte ce-am citit-o si eu cu muuuuuult timp in urma.Placerea ce o aduce parca e aceeasi pentru fiecare copil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Diverse,asa zic si eu,poate cea mai dulce parte a vietii.:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fram este una din cartile cele mai iubite ale copilariei! Ce idee faina! happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ne mai rasfeti, acum ne citesti povesti

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce plăcută aducere de minte,angi !
    Mulțumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  9. Şi eu îmi aduc aminte şi de carte, şi de film... S-a dus copilăria!...

    RăspundețiȘtergere
  10. Într-o seară va trebui să-i spun şi eu Ioanei povestea ursului Fram.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu tin minte discul

    PS De cate ori vin pe la tine, imi amintesc de capuccino pe care l-am baut in pasajul cu vultur - poza din antet. Imi amintesc de vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Carte mi-o amintesc si eu, desi au trecut vreo 23 de ani de cand am luat contact cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Angi;

    Imi plac ursii polari!

    http://youtu.be/mu3CjEB51p8

    O joie placuta..:-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Angi,
    Sunt cărți care vrăjesc! Fram, ursul polar, este una dintre ele!!
    Să-ți spun că-mi este dor de copilărie??Ce-ar spun e nepoțeii mei, pe care îi văd sâmbătă???

    RăspundețiȘtergere
  15. Copilaria mea o retraiesc prin ochii baietilor mei ,Carmen. Acum Mark are acest noroc,sa copilareasca alaturi de Fram.:)Nu demult a terminat de citit Tarzan.
    Cartea e atat de veche ca abia se mai tin foile,dar am vrut ca si Mark sa citeasca randurile citite de mine cand aveam varsta lui.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt paginile pe care le citea Mark aseara,inainte de culcare,sophie.
    Povestile nu au vrsta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Noapte buna,Mariana!Pozele imi sunt tare dragi,la fel ca si cartea.

    RăspundețiȘtergere
  18. tu1074,copiii de langa noi ne transforma cateodata in copiii ce am fost candva.:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca mai treci din cand in cand pe aici Max,sigur mai intalnesti crampeie din copilaria trecuta.Nu multe s-au schimbat de atunci...

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca e Vulturul Negru e vacanta.Daca e vacanta e copilarie si uneori cate un capuccino,tetris.:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cand o sa ai langaa tine un baietel sau o fetita de 8/9 anisori iar o sa parcurgi cartea,Costin si o sa vezi ce mult o sa te bucuri de aceste clipe.:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Abbilbal,sigur Ioanei o sa-i placa povestea,iar apoi ,cand va fi in stare o s-o citeasca singura.

    RăspundețiȘtergere
  23. Irina,sunt tare dragalasi...de departe:).

    RăspundețiȘtergere
  24. Stiu ca baietii mei o adora pe mami tocmai ca reuseste sa se intoarca in copilaria ei.Cu noi a fost mai...:)mamica,dar am avut-o langa noi pe bunica.
    Gina,toti nepotii isi adora bunicii copilarosi:).
    Sambata frumoasa alaturi de nepotii tai iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  25. Fram! Carte ce mi-o amintesc si eu,cu mare placere , desi a trecut mult timp de atunci.
    Si noi citeam. Legende, povesti, aventuri, capa si spada, muschetari, infruntari, balauri si printese. ne aducem cu placere aminte de toate .
    Weekend de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sorin,toate cartile au farmecul lor la momentul potrivit.Cred ca am citit toate cartile din biblioteca scolii.Nu era chiar o scoala mare,deci si biblioteca era pe masura.Am trait alaturi de eroi si eroine.:)
    Acum datoria noastra e sa deschidem apetitul fata de aceste placeri si copiilor nostri.
    Cateodata reusesc,alta data ofertele par depasite:)parand prea "copilaresti" mai ales pentru feciorul cel mare.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  27. cu ce emotii am citit cartea asta cand eram mica :)
    sa-i spui lui Mark ca se poate juca oricand cu pisicuta neagra de pe pagina mea...miorlaie,toarce si intinde labuta :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Chiar crezi ca i-a scapat lui Mark pisicuta ta:),pandhora?:))
    Emotiile raman pentru fiecare copil in parte.

    RăspundețiȘtergere