miercuri, 23 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte...



Dor de vara de la tara!:)

20 de comentarii:

  1. :)) nu se poate! este adevarat?! absolut originala piscina :))
    Happy WW!
    PS: te-am înscris eu, cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa mi s-a parut si mie ,Carmen,de-a dreptul fara cuvinte:)).
    Imaginea am primit-o de la un prieten bun,pe mail,alaturi de invitatia de a petrece un astfel de sfarsit de saptamana.
    Suna provocator,nu?!:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pandhora,eu rad si acum in fata acestei super- inventii.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai,mai....vad ca numai barbatii au voie....deja ma gandesc din ce sa inventez si eu o super piscina...fara barbati! Angi esti invitata!!!

    Iti multumesc din tot sufletul pentru urari!!!
    Te imbratisez!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) Nu mă gîndisem de întrebuinţarea asta a căruţei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce inventiv! Daca tanarul va fi intrebat de vreo domnisorica daca a lui casa are si piscina nu va fi nevoit sa minta. He-he-he!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Angi!
    Wow ce piscină!
    O zi excelentă îți doresc!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Barbatii sunt primii,Judy,ca doar ei au inventat piscina:).

    Merg cu placere ,ca doar la tine-i cald inca.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vezi,Mircea,pana la campania de toamna i-au gasit o alta utilitate remorcii.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru ce-s bune cociile la tara,Catrinel:)!
    Apoi,vezi bine ca si noi avem feciori de la tara,asa ca putem sa ne facem rapid o piscina in curte.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Elena,si omul simplu e inventiv,nu numai cel care are carte.:)
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Apa nu se plateste ca doar este fantana,Catalin,iar soarele este deocamdata pe gratis.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. :)Sophie,sigur au si ierburi ca vad ca n-au dat peste tot cu coasa.O menta,un busuioc sau cimbrisor,ba chiar si urzici se gasesc pe langa toate gardurile.

    RăspundețiȘtergere
  14. Apoi relaxare,ca la carte:),Diverse!

    RăspundețiȘtergere