duminică, 6 noiembrie 2011

Life in pictures


Cand traditia imbratiseaza frumusetea!:)

20 de comentarii:

  1. Frumos! Chiar ieri am fost la un botez la cineva din familie. S-au cântat multe piese populare pe care credeam că nu le voi mai auzi decât pe la radio...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase tradiți!
    Minunatele costume sunt adevărate opere de artă,după părerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesti tineri banateni au jucat frumoasele lor jocuri populare,Max Peter.
    Cantecele si dansurile populare raman vesnic valoroase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze,am mâncat cu nerușinare un „i” care nu era al meu! Este supăerător faptul că aparținea tocmai la „tradiții” !

    RăspundețiȘtergere
  5. tu1074,dar sunt frumosi,chiar mandri si tinerii ce le poarta!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)aici nimeni nu se supara.Gandul a fost bun,tu1074.Asta conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce costume frumoase!
    ma amuza insa atitudinea fetei din coltul drept :)) în contrast cu baietii care zâmbesc toti, fericiti ca au voie lânga frumoasa în albastru cu surâs fermecator.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Angi!
    Frumoase costume!
    Mulțumesc de vizită!
    O săptămână minunată!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ales titlul pentru fotografie! O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. :))Bun observator esti,Carmen!
    Frumoasa in albastru e fata sorei mele si prezentatoarea in limba romana a intregului spectacol de pe scena din Remetea.Ce-i drept,toti protagonistii vor cate o poza cu Sonia,cea cu zambet fermecator.:)
    Cea din colt,poate e putin ciudoasa:).
    E nepoata mea preferata!...alta nici nu am,numai nepoti,care toti imi sunt preferati:).

    RăspundețiȘtergere
  11. Angi,
    Cam îmbufnată domnișoara în costum popular..ce i s-a întâmplat?? Îmi plac mult costumele voastre! Foarte frumoase!!!

    Nu știu dacă ți-am spus- sunt o dansatoare pasionată! Iubesc deopotrivă valsul, tangoul, dar și dansurile populare!

    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  12. Elena,bine ai venit !
    Costumele n-ar avea valoare atat de mare daca acei tineri nu le-ar purta cu atata mandrie.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. RobertN,saptamana frumoasa iti doresc si eu!
    Titlul e inspirat din imagine:).

    RăspundețiȘtergere
  14. Gina draga,stiu prea bine ca adori dansul!:)Eu la fel.Avem cateva lucruri in comun.:)
    Nu degeaba se spune ca...cine se aseaman se aduna:).

    Costumele sunt din jud.Timis,iar tinerii au participat la un eveniment organizat azi-vara la Remetea.A fost un adevarat festival al muzicii populare si al costumelor populare din vestul tarii.Domnisoara in costum popular?Chiar nu stiu ce ar putea avea,dar daca privim peste umarul ei si vedem ceata de tineri zambind langa alta frumoasa ,poate ne facem o idee:).
    Glumesc si eu.

    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Si frumusetea poarta mai departe traditia.

    RăspundețiȘtergere
  16. E adevarat ce spui,Fetita Junglei13.
    Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  17. UUU, I like that, I like that.
    Ma refeream la vestele baietilor

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu care credeam,Costin, ca ti-a atras priverea zambetul in albastru!:)
    Vestele sunt si ele arta!

    RăspundețiȘtergere