joi, 12 ianuarie 2012

Burrito(s)ustiu...:)






Inainte sa consult vreo reteta mexicana am trecut la fapte,impinsa in spate de ideea lui Mark..."-Hai,mami,sa facem un burrito!"
Abia acum m-am uitat sa vad cum arata specialitatile altora si,nici a noastra nu e mai prejos:).
Baietii au mancat tot!Nu ma mir,doreau asa ceva,dar nici bunu cu buni n-au refuzat:).M-am specializat si eu.:)
Daca bunica ne facea "langos cu cartofi"(adica aluat de paine amestecat cu cartofi fieri si zdrobiti),de ce sa nu adopt si eu aceeasi reteta,putin mai subtire intinsa si transformata intr-o specialitate noua.
Pentru umplutura am calit carnita de pui,am pus sare si piper(piept de pui),apoi am adunat si taiat felii subtiri cam ce am mai avut prin frigider(ceapa rosie,castravete,rosie,gogosar,felii de branza topita,sare si...gata.Data viitoare o sa mai adaug si alte verdeturi,dar tot crude,deoarece baietii au ajuns la concluzia ca-i mai bun asa.:)
S-a mancat ca painea calda:)!
Poate o sa mai am si alte incercari de retetute.:)

16 comentarii:

  1. Mărește cantitatea și pune-l să vândă din ele :p

    RăspundețiȘtergere
  2. sa va fie de bine...:)
    ufff...am ajuns prea tarziu si uite ca nu a mai ramas nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb, e mancarea mea preferata, eu uneori pun si piept de pui fiert si desfacut in fasii .

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine are nevoie de burritos cand tu stii sa gatesti asa ceva?...:o)...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cataline,la cat e de darnic ,nu stiu daca ar avea profit:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Le-a potolit cateva ore foamea,pandhora:).
    Cum cresc baietii ma apuca groaza,mananca tot mai mult si destul de des.
    Acum au 15 si 10 ani,dar cand vor avea 20 si 15??:)

    RăspundețiȘtergere
  7. E genul de mancare in care poti pune ce ai la indemana,X-pert.E gustoasa oricum,sau vad ca place mult baietilor...de pretutindeni:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Irina,genul acesta de preperat nici nu stiu daca se poate numi :a gati".
    Faci un inventar rapid in frigider si camara si te apuci de copt "langosile",apoi adaugi de toate:).
    Azi,o vecina imi spunea ca e tare buna si cu varza acra calita(placinta).Sunt de acord cu ea fiindca am gustat bunatatile ei.Ea e chiar experta in placinte si placintele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Neața, Angi!(la prânz!!!)
    Arată așa de bine preparatul tău, că , sigur, îl încerc și eu!!
    Nu astăzi, dar, mâine, sigur!
    Mulțam fain!

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow, delicioase bucate, Angi dragă!
    Am extras şi eu "datele problemei" de pe ordinea ta gastronomică de zi şi mi-am pus în gând să adaug un sos uşor de smântână cu usturoi peste toate "intrările".
    Să trăiască gospodina vrednică a acestui festin creativ şi mesenii ei! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Seara buna ,Gina!
    Atatea "gaselnite":)inventam pentru puii nostri,numai sa creasca mari.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine te-am regasit,tasha!
    E rapid de facut si destul de putin pretentios,in sensul ca nu trebuie sa urmezi nicio reteta.:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Pescarusule,intotdeauna aceste probleme sunt "interpretabile",iar solutia ta cu sosul de smantana si usturoi ii adauga o arama numai buna sa inebuneasca papilele gustative.:)
    De atunci mesenii mei multe mi-au mai comandat!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Un buritto si pt. mineeee!
    Fac si eu placinte cu cartofi,ca-n Bihor, ca-mi plac de mooor...si daca vrei sa stii, chiar saptamana trecuta am facut o tura...am si reteta pe blog ;-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu ma pun eu cu tine,Liana,dar un burito ca la bihor tat iti dau.:)

    RăspundețiȘtergere