luni, 9 ianuarie 2012

SONIA


...nume de printesa.

Azi,a mai prins in buchetul vietii ei o floare.Mereu surazatoare si plina de viata.

Sa-ti fie mereu viata senina,Soniuta!
La multi ani!

26 de comentarii:

  1. La multi ani! Ce mare si frumoasa s-a facut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Angi,
    Nu te-am mai văzut de multă vreme..
    La mulți ani- ție și sărbătoritei!

    RăspundețiȘtergere
  3. hei, hei!
    La multi ani cu sanatate, fericire si iubire, Angi

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani frumoşi ! cu drag din inimă !

    RăspundețiȘtergere
  5. Trec anii,Catrinel!:)Unii o simt in zambet,altii...prin par:).
    Pentru mine ramane cea mai frumoasa si iubita Soniuta.E singura fata printre toti baietii-verisori primari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc ,Gina,in numele sarbatoritei.
    Au fost sarbatori(pune masa,strange masa:)),deplasari scurte,iar acum mai am un stop de vacanta de care incerc sa profit.Imi incarc cat de cat bateriile sa fiu Duracel pe cand incepe semestrul.
    Imi intru eu in normal incet,incet:).

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim,Andrei,multumim!
    La anii ei fericirea si iubirea se plimba de mana!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Zambetul Soniei,multumeste urarilor din inima,Sorin:).

    RăspundețiȘtergere
  9. De la aceeasi distanta multumim,Catalin:).

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoasa!
    La multi ani cu multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani Sonia! soare si flori în calea ta!
    PS: si eu am o rochita identica - achizitionata în concediul din Italia - Gardasee :) Sa o porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoasa-luminoasa fata :)
    la multi ani la fel de frumosi-luminosi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ochii sa-ti radieze de fericire si inima sa ti se umple de bucuria
    implinirilor si realizarilor in tot ceea ce iti doresti tu...
    LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  14. ANG, AM VENIT SA-TI SPUN LA MULTI ANI SI SA AI UN AN BUN DE TOT!

    RăspundețiȘtergere
  15. Stau sa ma gandesc,Manu, ca are nepoata mea(ii sunt matusa:),tot atatia ani de viata cati ani de casnicie am eu.Adica a fost si ea prezenta la nunta mea chiar de era doar un ghemotoc roz,pe atunci.

    RăspundețiȘtergere
  16. Asa sa fie Carmen,ca doar e singura mea nepoata:),ceilalti sunt toti baieti.
    Poate ca si ea tot de acolo si-a cumparat rochita ca tare-i mai place sa calatoreasca.Cum prinde ocazia cum e pe drum:).Are o fire tare energica.

    RăspundețiȘtergere
  17. Aproape tot timpul e cu "gura la urechi".E ca un clopotel,pandhora.
    Sunt ani frumosi,anii ei!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ganduri frumoase,Iulisa!
    Le transmit cu mult drag Soniei.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ei Printe,asa urari sa tot fie,dar mai ales sa se indeplineasca.
    La fel iti doresc!

    RăspundețiȘtergere