miercuri, 18 ianuarie 2012

Miercurea fara cuvinte.






Chiar daca afara e iarna cu toate actele in regula,la caldurica din casa,violetele isi revarsa timid frumusetea.
Frumusetea miercurilor le vedem la Carmen,gazda primitoare.

20 de comentarii:

  1. Ce frumoase flori ai, Angi!
    Și violetele mele au înflorit, toată iarna! La fel, orhideele, trandafirul japonez și crăciunițele!
    În balcon, am o mică seră!!
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. absolut SUOERBE!
    sunt printre puţinele care nouă nu ne'dau'decît frunze:( deşi am încercatîn toate felurile
    seară liniştită

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe !!! Si eu ma bucur de ale mele care imi dau flori toata iarna.....chiar daca si aici este destul de frig...lalelele de pe balcon si-au scos nasucu..sper sa nu inghete ! Te pup florareasa draga!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Violetele mele abia acum si-au revenit,Gina,din cauza "balamucului" din casa n-au prea avut atentia cuvenita,dar acum vad ca incep sa-mi rasplateasca grija pe care le-o port.:)
    Cea mai mica e mai indaratnica.Astept sa infloreasca si ea .E roz.
    Trandafirul japonez nu vrea sa ma indrageasca,iar frumusetea de craciunita a inghetat intr-o noapte de toamna.:(
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cella,le place lumina,dar nu soarele direct pe ele,le place in caldura,dar sa fie mereu udate in farfurioara si nu le place compania altor flori.
    Incearca si varianta asta,poate iti arata si frumusetea florilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa si trebuie,Judy,sa te rasplateasca cu frumusetea lor,deoarece esti tare harnica!:)

    Seara frumioasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. delicate! numai zâmbete aduc pe fata celor care le privesc :)
    si eu am una pe birou, la serviciu.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Angi!
    Sunt superbe violetele!
    O seară minunată!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe violetele dumneavoastră! Cu siguranță pentru că le iubiți, de aceea le merge așa bine...
    Seară frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce culoare are violeta ta:),Carmen?

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie-mi sunt tare dragi,pe langa toate celelalte flori,Elena.
    Acum ele sunt vedetele casei.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa e ,Sara,chiar tin la ele,iar florile chiar simt dragostea noastra.
    Stiai ca cel mai mult, florilor ,de orice fel,le place la scoala ,intre copii?
    Eu am clasa plina de flori,si tare bine le merge!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. o micuta gradina inflorita :)
    imi plac mult violetele tale...

    RăspundețiȘtergere
  14. am dat fuga sa-ti vad frumusetile mov (am citit la Carmen); sunt adevarate, deci frumoase!
    Ang, cand fotografiezi, apesi usor pe jumatate, focalizezi obiectul de fotografiat, aparatul da un semn cand a terminat de focalizat si abia atunci ridici usor degetul, stai cat mai nemiscata, zic si eu din putinul pe care il stiu;

    RăspundețiȘtergere
  15. Infloresc timid,dar frumos,pandhora!

    RăspundețiȘtergere
  16. Printe,sfaturile sunt bine venite ,mai ales ca sunt de la un prieten:),numai ca eu nu mai am aparat foto(tanjesc dupa el:(...) asa ca fac poze cu telefonul,deci calitatea si claritatea lasa de dorit.
    :)De ce-as fi eu de vina!:)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. ...un rasfat intre frunze si petale....

    Numai bine, Angi!

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe flori!Eu le iubesc foarte mult, dar nu reusesc sa le pastrez.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ne rasfatam unele pe altele,Irina:).
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca le-am cumparat din florarie ,mi-au murit si mie,Miki.
    Acestea le-am primit de la doua surori,prietenele mele,care iubesc foarte mult florile.Le-am primit cu drag si vad ca sunt rasplatita cu florile lor.Si ale mele tanjesc putin,deoarece azi toamn au fost cam neglijate,dar acum incep sa-si revina.
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere