marți, 5 ianuarie 2010

Iarna

Daca ninge,hai la sanie!Partieeeeeee!!!!!!
Asa e iarna pe ulita noastra.Nu e chiar ca la Cosbuc,dar bucuria e imensa in copilul din fiecare.Chiar daca unii oameni mari sunt disperati cand vad un fulg de nea,pentru ca ii prinde tot timpul nepregatiti,in ochiii oricarui copil este o imensa bucurie.Hai sa ne bucuram alaturi de ei,ca doar nu tine iarna o vesnicie!














Ce nedreapta e iarna asta!zice Mark in drum spre casa.N-a putut sa ninga in vacanta?:(
Am iesit in curtea scolii sa facem un om de zapada.Toata lumea munceste cu mult spor.Pacat ca zapada a inghetat ieri noapte si nu se mai prinde!:(




Asa a iesit omuletil nostru de zapada!:)Oricum suntem fericiti ca ne-am jucat putin afara!!!







21 de comentarii:

  1. Nu pot decât să zâmbesc uitându-mă la poze şi văzând nasurile îngheţate şi roşii.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Angi!
    Faine tare pozele! Sa traiti sanatosi si tot mereu asa voiosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Zapada la scoala are rostul ei! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne bucuram toti de zapada, dar asa e, copiii cel mai mult. Fetele mele s-au suparat ca am facut partie prin curte, adica ce-am eu cu zapada aia s-o dau la o parte?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba io zic ca e ca un Cosbuc modern,frumos la voi

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine se simt mai ales baietii cand este zapada!

    RăspundețiȘtergere
  7. Macar zapada sa fie,ca scoala se duce de rapa:(,Cora.

    RăspundețiȘtergere
  8. De azi s-a instalat din nou peisajul....bacovian,ploios si mohorat.:(

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim de urare,Mestere!Puscam de atata sanatate si veselie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa aratam si eu...numai ca cineva trebuia sa faca poze.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu aveam nasul rosu si manusile inghetate,Steluta!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. servus...
    zapada a trecut... deja...
    toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Angy, ti-am pasat o leapsa la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  14. pârtieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  15. Aproape nostalgic incep sa regret zapada, dar ma consolez cu gandul ca inca nu s-au terminat iernile :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sincer,Cora,leapsa e ...super, dar e cam mult de scris(ma plang si eu ca si elevii:)).Poate...

    RăspundețiȘtergere
  17. Desi incepe sa ma cam enerveze modificarea ce are loc zilnic,din punct de vedere meteo,Lord D'if,ieri ma gandeam ca si vremea il contrazice pe"iubitul nostru presedinte" si anume:"Iarna e aproape ca...vara:)!

    RăspundețiȘtergere
  18. ce frumoasa e iarna!! Si ador zapada!!
    ( apropo, sunt nascuta tot pe 13! plina de noroc, ca si tine! )

    RăspundețiȘtergere
  19. Cine este nacut pe 13
    sa se ridice sus...:)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Iar e iarna,Flavius!Daaaaarrrr!Si inca ce iarna!

    RăspundețiȘtergere