joi, 28 ianuarie 2010

Oferta...

de azi este urmatoarea:
DACA NU AI SORA MAI MARE,CUMPARA-TI!!!!!!!
Azi iar am fost salvata de sora mai mare,exact ca in copilarie...cum nu stiu cum? sau ce? sa fac dau fuga la Steluta care,desi ma punea la treaba,imi rezolva dilema,problema...asa si azi cand in sfarsit m-a readus in lumea pe care am inceput s-o indragesc si de care imi era deja dor...bloggosfera.
Dupa ce am asteptat o sartamana si 4 zile sa-mi vina inapoi net-ul,tot nu putem intra pe bloggul meu, insa de atunci mi-am hranit sufletul cu cuvintele voastre fiindca va puteam citi,dar nu puteam zice nimic...si ce nasol e cand vrei sa vorbesti si nu poti...azi dupa multe incercari a reusit,tot Steluta, sa dea de urma problemei mele ...
Deci inapoi la munca!:)))

10 comentarii:

  1. Sa stii ca e valabil si cu fratele mai mare... eu sunt martora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine e,Steluta, cand"muncesti"din placere!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare singura am fost,elite,fara VOI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oferta e valabila,Ina, si pentru frati-mari sau mici...

    RăspundețiȘtergere
  5. De multe ori e tare bine sa ai o sora mai mare, si cu care sa te intelegi, si sa poti impartasi multe... ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ehee, stiu cum e sa fii fratele cel mare.
    Bine ai revenit ! noi asteptam deci: La treaba!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai venit,tequila!
    Mie mi-au dat ...parintii si o sora si un frate care imi sunt foarte dragi,s-apoi simt ca sunt bogata ca ii am!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi,Lordule,eu am noroc de doua ori:sunt si sora mai mica,dar si sara mai mare.
    Apai cu revenirea...placerea e de partea mea!:))

    RăspundețiȘtergere