duminică, 10 ianuarie 2010

O datorie

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?
Mi-am facut blogg si m-am transformat in sclava lui.

2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?
La cumpana dintre ani zic prima si prima oara un"Doamne ajuta!"Nu-mi propun mare lucru atunci ca nu prea am timp pentru planuri de viitor...las pe alta data.

3. A nascut cineva apropiat tie?

Da!O verisoara are o fetita!


4. A murit cineva apropiat tie?

Da...din familie, baiatul si nora nasilor mei,lasand in urma pe langa durere si un baietel de 2 ani:((
...si coregraful inititor al"trupei mele"de dansuri populare...Nagy Albert.:((

5. Ce tari ai vizitat?

Ungaria.


6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?

Renovarea casei... adica a unei parti din interior.


7. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce?

Am amintiri frumoase,dar si triste...fara data.


8. Care a fost cea mai mare realizare in acest an?

A fost un an prea linistit ca sa am realizari importante.


9. Care a fost cel mai mare esec?

Nici de esecuri nu poate fi vorba.


10. Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase?

Din fericire m-au cam ocolit bolile.

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?

Mobila de dormitor,tv.plasma,calculator pentru baieti...care cate-odata mi se pare o idee rea:(


12. Comportamentul cui merita sarbatorit/apreciat?

Nu-mi place sa consider ca as avea vreun drept sa apreciez...


13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?

sau sa denigrez comportamentul cuiva.



14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?

In rate.


15. In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuroasa?

Sunt genul de om care ma bucur si pentru ca a inflorit o floare,sau am vazut un fluture...si lista continua...


16. Ce cantec(e) iti vor reaminti mereu de anul 2009?

Eu iubesc muzica de orice gen,dar anul 2009 imi ramane in amintiri cu muzica populara campeneasca


17. Comparativ cu anul trecut esti:

* Mai fericita mai pu?in fericita?

La fel.

* Mai slaba sau mai plinuta?

Mai slaba cu cateva Kg ...si lupt in continuare.

* Mai bogata sau mai saraca?

Pot sa spun ca numeric am mai multi bani, dar ii impart in mai multe locuri:(


18. Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?

...sa calatoresc,sa investesc mai mult in casa,sa citesc,sa am rezultate mai bune in activitatile desfasurate,sa comunic mai mult cu prietenii....



19. Ce ai fi vrut sa faci mai putin?

Sa ma stresez .


20. Cum vei petrece Craciunul?

La fel ca toare Cracinurile...acasa cu cei dragi mie(FAMILIA si prietenii)

21. Care a fost cea mai buna carte citita?

Pentru carti si pentru prieteni nu folosesc acest grad de comparatie.

22. Ce ti-ai dorit si ai primit?

Dragoste


23. Care a fost filmul tau preferat din acest an?

Un film pe care l-am tot refuzat sa-l vad pana acum... dar luna trecuta mi-am luat inima-n dinti si l-am vizionat:Lista lui Schindler.

24. Ce ai facut de ziua ta?

Am fost inconjurata da toata dragostea celor trei barbati din viata mea.(sotul si baietii mei)


25. Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?

Ma imbrac in functie de starea mea sufleteasca si in culorile pe care le simt in acel moment...


26. Ce te-a mentinut pe lina de plutire?

Imi incep ziua asa cum o termin cu gandul ca Dumnezeu e langa mine,dar eu trebuie sa fac....


27. De cine ti-a fost dor?

Cate-odata de...tati si bunica...care nu mai sunt si atunci vorbeam despre el/ea.


28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?

Nagy Albert sau cum ii ziceam noi Berci baci,care inainte de toate a fost un OM DE OMENIE cum rar se mai intalneste.


29. Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009:

In orice situatie te-ai afla nu uita ca esti OM,iar acest cuvant scurt are o importanta foarte mare...cel putin pentru mine.

Tema aceasta mi-a fost pasata de Cora si Miki o predau celor care au chef sa scrie.:))

4 comentarii:

  1. frumoase raspunsuri...am facut si eu leapsa...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasand necazurile de-o parte am avut un an ...frumos,de unde am dat si raspunsuri frumoase,Tasha.
    Bine ai venit in lumea mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca riscam o adevarata pandemie cu lepsele astea in ultima vreme :) Faina, da lunga rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ar vedea cei din guvern,sigur s-ar gandi sa scoata un vaccin:)))...si ne-ar pune pe toti la...ace.
    Luuunga...sa-mi ajunga!...cel putin anul acesta?!:)

    RăspundețiȘtergere