sâmbătă, 9 ianuarie 2010

9 ianuarie

LA MULTI ANI,SONIA!!!!
De ceva vreme o tin tot in "La multi ani!" ,dar azi implineste 15 anisori singura,unica,inconfundabila,...draguta mea nepoata si nu pot decat sa ma gandesc la ea ca la o minune...si asta ca am cunoscut-o la cateva ore dupa ce s-a nascut,iar eu nu mai vazusem pana atuci o faptura atat de...nou nouta:) si de uimitoare...un om in miniatura!
In fiecare an am facut cate ceva impreuna si chiar daca ii sunt matusa nu-mi poate zice decat...Angi,iar eu vad in ea o Steluta mai mica,avand sentimentul ca istoria se repeta.
Cand eram mica o urmaream pe sora mea pas cu pas incercand sa-mi creez un model,iar Sonia de azi ma urmareste pe mine(chiar daca are un caracter bine conturat),nu neaparat ca pe un model, dar sigur ca pe o companie placuta...povestim,radem cam asa amandoua :)) ,incercam tot felul de lucruri noi...
Anul acesta de Craciun,a venit cu mine la bal...la noi mai sunt baluri cu orchestra,dans,prieteni...tot tacamul...iar cand a patruns in sala mi-a spus ca se simte exact ca ROSSE, din TITANIC, cand a porticipat la petrecerea din cala cu Jack.S-a si distrat toata noaptea impreuna cu prietenii mei de acolo,desi toti i-ar fi putut fi parinti...si uite asa imi dau seama cum trece timpul peste noi...dar ramanem tineri,cel putin sufleteste,prin ei.

4 comentarii: