luni, 4 ianuarie 2010

An Nou

Dupa un Craciun care a debutat cu cadouri ,bradut si familie reunita,dar care a culminat cu tunete si fulgere...ca vara din punct de vedere meteo...am trecut pragul Noului An in mijlocul muntilor, unde vuietul paraului din apropiere si ploaia torentiala te trimiteau cu gandul la nopti ploiase de vara,ne-am reintors la casa noastra pe un covor alb,care ne-a reamintit ca iarna e aici inca.Am inceput dis-de-dimineata cu agitatia zilei de luni,cand toata suflarea casei se pregateste de duca,care unde...la munca, la scoala si cu gandul de a ura tuturor sa aveti parte de un an 2010 mai bun decat 2009!
Semne bune anul are...,dar rozul florilor remetene sper sa va aduca un dram de bucurie!!!:)

10 comentarii:

  1. Păi după vremea de afară s-or fi luat şi florile, au înflorit crezând că vin Paştile nu Crăciunul.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine e sa mai dai cu ochii si de altceva decat pomi goi, peisaje maro şi sosele umede!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine,Cora,e chiar odihnitor,desi e multa munca sa le ingrijesc,dar sigur ele,florile,nu uita sa ma rasplateasca cu frumusetea lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt!!...Cyclamenul si mie mi-a stat tot timpul inflorit...de asta primavara..si acum e plin de flori si boboci..Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place in general orice floare,Dana, si ma bucur pentru fiecare frunza sau boboc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu ca si tie iti plac florile,Lori, si le admir pe cele postate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Să ai parte de tot ceea ce îţi doreşti în noul an!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc,Cristian!La fel iti(va)doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere